Runde 9: Kommentarer/spørsmål

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Okay, ny runde er allerede kunngjort.. Hva er dine tanker? Høres det umulig ut? Teit? Vanskelig? Morsomt? Kult?


Innstillingene finner du her!
 

DeletedUser

Guest
Så lav lojalitetsenking pr adelsmann og den random 10min-greia i endring av angrep.. Solid party mens dere fant på disse innstillingene?
Ikke akkurat det jeg ville kalt optimalt :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg er ikke 100% sikker på hva som skjer med treffpunktet. Kan noen som vet nøyaktig hva som skjer komme med et eksempel?

Hvis det er snakk om at treffpunktet forrandres etter et angrep ikke kan kanselleres lengre så syns jeg man kan få adle på færre adels. Hvis ikke kommer nok mange flere enn vanlig til å adle nesten bare gråbyer.

Hva skjer om jeg sender et angrep som tar nøyaktig 1 time(3600 sekunder) til en by? Vil det treffe etter 3585 - 3615 sekunder? Hvis det blir dårlig timing, vil jeg da kunne avbryte og sende på nytt for å forbedre timingen?
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Kan ikke si jeg liker det at man ikke kan forlate stammen. hva om man blir med i ei stamme å et par uker etterpå gir alle seg da sitter man der med skjegge i postkassa :p
 

DeletedUser

Guest
bare å glemme sniping og backtiming.. her blir det kun stacks som gjelder ^^
 

DeletedUser

Guest
Byer som mistes før du har joinet en stamme vill ikke telle som tap når du joiner en stamme senere på HPen?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Det med xx sekunder ekstra er egentlig ganske enkelt.
Noen tilfeldige angrep og støtte vil få en endring i ankomsttid på opp til 15 sekunder - det vil si at det kan være alt fra 15 sekunder ekstra og nedover til ingenting ekstra.

Et angrep som f.eks lander 01:15:00, vil da etter endringen lande 01:15:15 i stedet!


Det er verdt å merke seg at det ikke er alle angrep/støtte som blir endret - det skjer nå og da.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Kan ikke si jeg liker det at man ikke kan forlate stammen. hva om man blir med i ei stamme å et par uker etterpå gir alle seg da sitter man der med skjegge i postkassa :p

Tja står jo KUN stammeskift. hva om man oppløser stammen xP ?
 

DeletedUser

Guest
Det med xx sekunder ekstra er egentlig ganske enkelt.
Noen tilfeldige angrep og støtte vil få en endring i ankomsttid på opp til 15 sekunder - det vil si at det kan være alt fra 15 sekunder ekstra og nedover til ingenting ekstra.

Et angrep som f.eks lander 01:15:00, vil da etter endringen lande 01:15:15 i stedet!


Det er verdt å merke seg at det ikke er alle angrep/støtte som blir endret - det skjer nå og da.



Det du egentlig sier er at når du sender en komando så blir det lagt til en helt random tid fra -15 sek til +15 sek, altså om du sender 2 angrep på samme ms så kan det i verste fall bli 30 sek forskjel på angrepene?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Ser tøff ut, men veldig lik hp5. 10-25 i AM er rene marerittet :/ men heldigvis blir det veldig skjeldent du får det på 4am, men 6am tog kommer til å komme da.

Samt det å ikke forlate stammer er positivt for da slipper du at visse personer backstabber og ødelegger for en hel stamme.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
kanke send 6 adels i ett tog pga 5 angrep per sekund regelen olve.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
da blir det jo vanskelig mtp at hvis du har max uflaks, tar det 10 adels, med max flaks tar det 4am, mitt imellom er det 6-7am ^_^
 
Topp