Nytt Runekrig!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Strat

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
29
For århundrer var legenden glemt. Begravet i støvete bind og tunge bøker. Kun husket av eldre folk rundt bålet, som holder hjertene varme i de kalde vinter nettene. En historie om prøve og foræderi, fortalt om plasser med store krefter. I sentrum av en stor legende: magiske runesteiner, fra eldre tider. Med kraften til å ødelegge. Dømt til å være altfor farlig for de døendes hender av deres skaper, ble de gjemt kun for å bli gjenopplivet for tider der det trengs. For å finne en leder for å gjøre slutt på kampen og sørge for fred for alltid.

runestone_header.png


Kjære Tribal krigere,

I dag vil vi presentere for dere vårt nye sluttspill krav, kalt "Rune Krig". Denne nye typen dreier seg kun om å erobre spesielle steder på kartet og holde på de for å vinne.

Verdene i seg selv er som dere kjenner til fra før, så din erfaring og strategi vil komme til nytte. Men som sagt, disse vil ha en ny vri!

På et punkt vil mystiske rune-landsbyer dukke opp over hele kartet, klar til å bli erobret. Å kontrollere disse er nøkkelen til seier over verden. Men det er ikke så lett som det høres ut som. Det er flere utfordringer du må beseire.

Første utfordringen vil være å beseire krigere som forsvarer landsbyene, en gammel sekt sverget til å forsvare hemmeligheten til rune steinene!
Den andre utfordringen vil være å holde på landsbyen. Da runesteinene vil gjøre soldatene svakere. Å forsvare disse landsbyene vil være vanskelig og krever sterke allianser for å lykkes.
Den tredje utfordringen vil være å erobre og holde på nok landsbyer for å vise styrke! Stammer vil bli gitt ikke bare å erobre nok rune-landsbyer, men 60% av rune-landsbyene på hvert kontinent.

Stammen som har mulighet til å overkomme disse utfordringene og holde på over 60% av rune-landsbyene i hvert kontinent for 14 dager, vil få runesteinene og vinne verden.
For å gi deg en bedre ide på hvordan det fungerer har vi laget en kort oversikt som forklarer hvordan Rune verden virker. Generelt sett er en Rune verden delt i tre faser:

Forberedende fase
Tidlig i spillet er det som du kjenner det fra før. Du bygger din by, rekrutterer styrker, sloss mot dine fiender og utvider ditt området. Men så vil rune-landsbyer dukke opp.

Erobrende fase
Så fort en rune-landsby dukker opp, endrer spillmåten seg. Nå må stammene erobre rune-landsbyer på alle kontinent. Smarte ledere vil selvfølgelig ha tatt dette med i beregningen. Små stammer vil også ha fordeler med å angripe tidlig og stjele verdifulle rune-landsbyer fra større stammer ved å angripe forsvaret.

I starten av denne fasen ligger fokuset på å beseire fiendtlige styrker og erobre rune-landsbyer, vil hver stamme måtte bytte fokus mer mot å forsvare disse landsbyene. I henhold til forsvaret (som vil ha -60% forsvar) vil det bli vanskeligere og holde på landsbyen jo fler som blir erobret. Det blir viktig å holde et øye på fienden. Fortløpende støtte til forsvarende enheter kreves for å holde på de nødvendige rune-landsbyene.

Kontroll fase
Når en stamme har klart å erobre alle de nødvendige rune-landsbyene, vil en teller dukke opp. Når den er ferdig er verden vunnet. I denne fasen må den dominerende stammen bestemme seg om de vil fortsatt kontrollere landsbyene under deres eie, eller kanskje risikere å øke mer på kartet. De andre stammene har også en ny mulighet til å bruke strategien på. Det mest klare er at de prøver å ta landsbyer fra den dominerende stammen. Men det er andre muligheter, som å angripe rekrutteringssenteret av fienden for å ødelegge støtten av nye enheter. Dere velger selv hvordand ere vil håndtere dette.

Å bli med på dette er enkelt. No32 vil bli lansert 25 Juli og forhåndsregistrering starter senere idag.

Vi håper dette er noe dere vil like og at vi hører fra dere.

Ditt Tribal Wars Team
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp