runinter - Hertug i -Rome-

DeletedUser

Guest
-Rome- merger! Where is your god now! :D

Takker, Shanks og Runinter for en fint intervju. Synes det var interessant lesestoff. :cool:
 

DeletedUser

Guest
For å få litt fokuse på "andre nyheter" i det siste. Veldig bra formulert journalistisk arbeid shanks. Og godt å se at du har med velformulerte intervjuobjekter å gjøre, slik at det blir interessant.
 

DeletedUser

Guest
For å få litt fokuse på "andre nyheter" i det siste. Veldig bra formulert journalistisk arbeid shanks. Og godt å se at du har med velformulerte intervjuobjekter å gjøre, slik at det blir interessant.

Nice try, Geirur;-) Timingen med dette intervjuet var jo også å skape litt blest. Men plutselig kom det en egen kunngjøring fra lederen i OIM og stjal showet.

Litt synd for akkurat intervjudelen, men en majorboost for selve verden 2s forum! Du er velartikulert, så det var oppriktig moro å lese tråden din. Så var det jo et aldri så lite pluss at dette gagnet min "side".

Men her i Nyheter/intervju har jeg med å være nøytral.



Ingenting dere lurer på med runinter (eller Ganondorfs intervju)? Dette er rommet for slike utspørselser. Intervjuet er ikke over når det blir offentliggjort, det er først da det starter... ;-)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Nice interwiew Rune!

Du er en av de beste spillerene jeg har spilt mot i hele min "karriere"!

-Are
 

DeletedUser

Guest
Husker sviket mot RoEm ja :)

Aldri likt dere etter det, men dette gir dere ikke akkurat - i boka :)
 

DeletedUser

Guest
Imponerende innlegg!

Elsker å lese hvordan runinter viser -rome-.

Stoffet viser hvordan runinter kan framheve en stamme som ville hat et MYE større intervju. -rome- er en stamme som har vært nede på knappe 100 byene og er nå på plass igjen :D
 
Sist redigert av en moderator:
Topp