Ryktebørsen

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Jada, 3
Chris, Simen, Joakim, deg, helt klart 3, beklager, jeg tellte feil
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
En liten fugl kom å visket meg i øret at jeg er feilinformert, og at chris ikke spiller der, beklager dette, tar det på min kappe.


Ryktes at Adelsmannen er Chris
 
Sist redigert:

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Jeg vet ikke om du er schizofren eller bare dum, niko. Fugler kan så aldeles ikke hviske, og jeg tviler på at de i det hele tatt kan kommunisere med mennesker. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Olve trenger BARE 12 dualer for å være på topp 25, og vare 50 for å vinne!
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Egentlig, så er Olve bedre enn deg. Var iallefall ikke ham som sendte 17 timers tog på v14 og faila hver gang. Hvorfor du er her og bare rakker ned på ham lurer jeg på.
 

DeletedUser

Guest
Egentlig, så er Olve bedre enn deg. Var iallefall ikke ham som sendte 17 timers tog på v14 og faila hver gang. Hvorfor du er her og bare rakker ned på ham lurer jeg på.

Hvilken konto spilte mrnoob på?
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Olve trenger BARE 12 dualer for å være på topp 25, og vare 50 for å vinne!

Snakk om penismisunnelse, men ta det med ro, du er tydeligvis ikke den eneste med det her.
Olve, du har tydeligvis gjort noe rett, med tanke på alle disse tilhengerne du har fått!
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Så det å være 3 på en konto er for mange? Ja normalt spiller jeg ikke med 2 andre aktive spillere i oppstart men det er samtidig ikke rart. Tenk selv hvor mange som er på de andre toppkontoene.
 
Topp