Ryktebørsen

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ryktes at det er ene og alene takket være -Collers deff.

Strøyk du i matte på barneskolen eller?

1 Lucky luck
9239_thumb
UGRESS 550.644 i går

1 -Coller
9239_thumb
UGRESS 119.036 i går

550.644
-119.036
=431.608

ene og alene takket være coller når dem stilte med i underkant av 22% av gårsdagens forsvarer scoren. (clap clap).

 

Petrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Ro ned Epenisen din a.
Espen har et poeng, men så vil jo KISS finne på unnskyldninger for at dere feilet noe sykt med deres "aksjon"
Når kommer KISS sin egentlige aksjon mot UGRESS, og når snur vinden? (Det Vixen påpekte til Håkon)

(screenshot av samtale fjernet av admin. Det er ikke tillatt å gjengi samtaler uten de implisertes samtykke.)

Vi kommer til å tape boys, skulle lagt den ut på faktabørsen :p
 
Sist redigert av en moderator:

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Ryktes at Cats skal internadle alle kontoene sine med kun 1 konto, for å slik endre navnet på den kontoen til Cat Queen.
 

Petrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Ryktes at ELVIS er tom for forsvarstropper, og derfor bruker sine stakkarslige øksemenn, samt lk for et siste slag mot ugresset som vokser
 

Salladhor Saan

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ryktes at en spiller anklages for å samarbeide med fienden, hun bare nekter, hun bare drøyer'n for å bli deffa opp, hun bare skifter side, hun -bare gjør det-

EDIT: JustDidIT
 
Sist redigert:

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Ryktes at det er blitzkrieg i samtlige Kreiz bya no. Farlige greier. Kan minne litt om London "The blitz"
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Ryktes at jeg må holde Andy med selskap over Skype, mens vi diskuterer Game Of Thrones teorier, idet han kjemper for full styrke (dodging) i Blitzkrigen. o_O
 

Petrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Ryktes at jeg må holde Andy med selskap over Skype, mens vi diskuterer Game Of Thrones teorier, idet han kjemper for full styrke (dodging) i Blitzkrigen. o_O
Ryktes du diskuterer med feil person, og hvis du virkelig vil diskutere teorier, gi meg en lyd.

Jaime Lannister for the win boyz
 
Topp