Ryktebørs

Tjallabajs

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
He he... humor er det dårlig med skjønner jeg.. en liten spøk og det dras store sluttninger langt opp i skyene hehehehe ler godt av dere nå. Dere får kjøre på..... :D:D:D:D:D vondt i magan jeg nå....

Er dette en måte å unngå sannheten? Fungerer dårlig ihvertfall. Hver gang noen i IB-fam. har fått noe imot seg, svarer de med at 'det bare var tull', 'skjønner dere ikke en humor?' osv.

Virker som om det er den eneste måten IB-fam. svarer for seg, med noen unntak som faktisk svarer med ordentlige svar :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
dere kan da ikke ta den seriøst, sef vet vi lojaliteten til Capitan.... den er i RNG. tro hva du/dere vil men er ganske opplagt og en trenger ikke være en rakett forsker for å forstå at det var en spøk he he
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
dette var jammen en kjempebra tråd. flott ide, ingen som ventet at det kom til å kun bli krangling her!

Nå er det liv på forumet, ikke klag, vær glad og smiiiiiiiiiiiiiiiil.



Nåvell, det virker som at folk er redde for at vi skal angripe? Det er alt jeg kan se til i postene som har vert før. "Skriiiiiiiiiiik, hjeeeeeeeelp, han kommer til og angripe meiiiiiiiii, oooooooolala" - Sånn det er hos BOL og RNG? Jaja, det er bare et `rykte`:).
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ingen seriøse spillere driver med slike noobthings..
Spøk kan dere gjerne unnskylde det med, jeg tar det som et svakhetstegn + tegn på at vi er inne på rett spor..
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Ingen seriøse spillere driver med slike noobthings..
Spøk kan dere gjerne unnskylde det med, jeg tar det som et svakhetstegn + tegn på at vi er inne på rett spor..


Er det å vise styrke å legge det ut her mener du da... he he... slik jeg ser det en desperat handling av en stammeleder som sliter med innaktivitet og mangler selvinnsikt og humor, men det er nå bare min mening. Er morsomt at du tar sånt seriøst, fått meg en veldig god latter på din bekostning.... snakk om å drite seg skikkelig ut.... hehe TAKK!!!
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
ryktet sier at terhals sliter med litt mange inc fortiden og dermed har et stort problem med å adle grått/innadling ...
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Ryktene sier at Paalodin ikke eier humor og de sier også at Magic Dude har ferie for han har ikke vært her på en stund..
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Ryktene sier at Paalodin ikke eier humor og de sier også at Magic Dude har ferie for han har ikke vært her på en stund..

tror alle kan bekrefte det med Paalodin som har lest her :) rykter også at Paalodin er fyllesjuk idag og ikke svarer på inc...
 
Sist redigert:

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Er det ikke en ryktebørs paalodin??
Jeg la ut et sådant..noe mer sa jeg ikke.. hva dere andre fikk ut av det er noe helt annet..

Det ryktes at paalodin ikke er helt med..
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at IB har så liten tro på egen seier at de nå prøver å få krigsfronten over på sin side.. ikke med soldater, men med æreløse, skitne knep

Ryktes? Nå dikter du opp i din egen fantasi nå Capitan :)
Krigsfronten? Det er jo dere som taper jo! Så den ene spiller prøvde faktisk å redde de spillerne. Slik tolker jeg det. Og det er ikke et skittent knep.. Det er noe ALLE stammer har forsøkt på i alle tider, så ikke kom her å si at vi er æreløse og bruker skitne knep!

Ryktene sier at Paalodin ikke eier humor og de sier også at Magic Dude har ferie for han har ikke vært her på en stund..

Paalodin har humor :) Du må bare mykne han opp litt ^_^ (neeeeida paal... du er en gullklump når du vil det :))

Og jeg var på ferie ja. I 2 uker faktisk. Flott at mitt fravær merkes :D

Det ryktes at noen spillere i RNG sliter litt for tiden med for mange inc...
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Se & Hør har tatt over TWforumene...

Så en spådom(rykte spådom): RNG vil bli den første av de 3 som faller.
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ryktes at Se & Hør har tatt over TWforumene...

Så en spådom(rykte spådom): RNG vil bli den første av de 3 som faller.

Rett og slett bullshit ^^ Ingen kan si hvem som ryker først.. Plutselig blir noen store spillere i IB grå eller går ut av stammen. Dette kan skje med BOL , RNG , HVIB og IB det så ingen vet :D
 

DeletedUser

Guest
Fint.. Jeg driter loddrett i om Se og Hør har inntatt forum.
Det ryktes at forummoderatorene hyrer inn høyesterettsdommere for å straffe slike utsagn som ikke hører hjemme her. Saklige rykter som omhandler V1 kan til nød gå igjennom rettsystemet.

Takk.
 

DeletedUser

Guest
Fint.. Jeg driter loddrett i om Se og Hør har inntatt forum.
Det ryktes at forummoderatorene hyrer inn høyesterettsdommere for å straffe slike utsagn som ikke hører hjemme her. Saklige rykter som omhandler V1 kan til nød gå igjennom rettsystemet.

Takk.

Really? :eek:

Høres skummelt ut :s

Men hører andre rykter om at kjellan sliter for tiden :)
Kan nesten bekreftes også!
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
nei var vel ikke så lett å overleve det :( stakkars gråbyer :(

Haha.. :p Eg liker vanligvis ikkje å støtte op under IB, men her føler eg art eg vil gjere det.. :p Terhals er ein god spiller når han faktisk gidder, så sliter trur eg neppe han gjer, men han har vel hatt sine dager med litt fleire incs enn han liker han også, nett om alle andre... ;)


for å holde oss på topicen; Det ryktest at IB begynner å miste grepet? :rolleyes:
 
Topp