DeletedUser
Guest
Jaja, det er bra at noen fortsetter å kjempe
Creedz (clapping)
Kjemper var vel å ta hardt i, nuksa mine tar ut alt av nukes og deff som står i bakgården, ville nå ha dodget dem jeg da
Ryktes at Battle er en veldig fredlig stammeAdler ikke av WIC. Tar bare fra Barbie og tidligere stammevenner. Blir jo en cakewalk om dette fortsetter.
Ryktes at Battle er en veldig fredlig stammeAdler ikke av WIC. Tar bare fra Barbie og tidligere stammevenner. Blir jo en cakewalk om dette fortsetter.
Hadde jeg hat noe å ta med, skulle jeg gjerne ha lekt med dere.
Herregud... Du kan jo velge og vrake hvilken konto du vil haEr jo så mange som kommer til å gå grå. Se og velg deg en så kan vi leke med deg (party)
VI leke med xandorKimmi hadde du og xandor tatt en 1v1 kamp hadde han grust deg. xandor vil kjempe til siste slutt med SIN konto. men du kan jo ikke si det samme, du som nærmest ikke har gjort noe på enfi.
Gidder rett og slett ikke å lære navn på ubetydelige spillere. så det såSå synd du ikke bryr deg da. For du kommenterer jo på så si alt
Well time to wake up
tja. du vet vel sikkert ikke hva slags farge det er på sokkene dine, så burde være et mirakel om du faktisk husket et navn på tw utenom ditt eget uten å bruke twstats![]()
Ryktes at det er ganske mørkt ute akkurat nå! :S![]()