Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ca 700k spyd
Ca 600k sverd
4300 øks
Ca 950k bue
Ca 30k speidere
1300 LK
500 RB
Ca 200k tk
800 ram
1k kats
1 paladin(Erwin Rommel)
6 adels.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Syykt :O Trur nok det var fordi cp22 forsvant i k26/16 da mye av deffet forsvant.
 

DeletedUser

Guest
så lenge du ikke hadde fyllt på mer tropper enn det, skulle jeg ha klart å tømme den.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Syykt :O Trur nok det var fordi cp22 forsvant i k26/16 da mye av deffet forsvant.

Behøver ikke rapporter for bekreftelse der. Holder med at jeg kan bekrefte dette. Selv om andre også hjalp til, så vet jeg at jeg sto for det meste der.
 

haakonk

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
ryktes at Haakonk ønsker og ha mere ODA, og hedre Xandor for den FANTASTISKE innsatsen! berømmelse til fienene også, dere har vært flinke! :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
ryktes at Haakonk ønsker og ha mere ODA

Oh, the irony! Jeg tror nok du burde røre deg en brøkdel mer enn du har gjort de siste.. tja, 3 årene? :) Ifølge dine egne tidligere og nåværende stammemedlemmer er vel ikke du den som har bidratt mest, så.

Det ryktes, og bekreftes og vips så har det blitt fakta at jo fortere WIC vinner v1, jo raskere blir dere kvitt meg! Det burde være motivasjon til alle utenom WIC til å sette kontoene sine på slett :)
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Må bare spørre dere i WIC...
Hva er egentlig vitsen med å innadle Michaelh3877 i denne fasen av spillet? Ikke bedre å bruke adelsmenna mot de resterende "fiende"-byene? :) Hva får dere ut av å adle han nå? :p Er det krig om å få dagens stormakt elns? :D
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hva får dere ut av å adle han nå? :p Er det krig om å få dagens stormakt elns? :D

Det er vel bare en gammel vane, tenker jeg :) Selvom du har helt rett i at det er lite poeng så går det nesten på autopilot å innadle innaktive spillere. Og ja, din andre og siste påstand kan sikkert også stemme ganske godt :p
 

DeletedUser

Guest
vel, for det første, vinnerkravet er 100% dominanse, dermed må michael bort. aner ikke hvor mye pk han har, så i stedet for å vente med han til slutt, så plukkes han ned litt her og der nå. samtidig som vi fortsetter å adle fiender ^^

btw, det ryktes at Magic Dude og jeg har over halvparten av denne uka's ODA på v1 ;)
 

DeletedUser

Guest
om dere på v1 kan bli kvitt scar så råder jeg dere til og slette kontoene med engang, større tulling en han fins ikke.
 

DeletedUser

Guest
dg du burde holde deg unna denne diskusjon du kommer på en flott 2.plass.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
nesj jeg gjør akkurat som jeg vil jeg:) du tar vel 1st plass i en mengde negative konkuranser:)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
om dere på v1 kan bli kvitt scar så råder jeg dere til og slette kontoene med engang, større tulling en han fins ikke.

Stemmer det, bare å slette! Til din siste bemerkelse ønsker jeg bare å si følgende; På seg selv kjenner man andre best. Ser ut som vi er to store tullinger begge to, gitt!

Nå vet jeg ikke hvorfor du skal kritisere meg, da jeg verken så vidt jeg vet hverken har spilt med deg eller mot deg. Jeg har vel heller andre snakket til deg bortsett fra vår bittelille samtale for noen måneder siden. Om du trekker konklusjoner såpass fort, så får det bli din vurdering, men da ser det ut som at jeg må senke mine forventninger av deg, W-S. Det forklarer nok mer om deg enn det gjør om meg, så jeg oppfordrer deg til å vokse opp å få litt hår på kassa.

Så vidt jeg har hørt er vel ikke du den som er mest godt likt heller, er vel også derfor du endelig har innsett at du er nødt til å bytte nick for å ha en mulighet? Cute^^,
 
Sist redigert:

PsychoInstant

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Stemmer det, bare å slette! Til din siste bemerkelse ønsker jeg bare å si følgende; På seg selv kjenner man andre best. Ser ut som vi er to store tullinger begge to, gitt!

Nå vet jeg ikke hvorfor du skal kritisere meg, da jeg verken så vidt jeg vet hverken har spilt med deg eller mot deg. Jeg har vel heller andre snakket til deg bortsett fra vår bittelille samtale for noen måneder siden. Om du trekker konklusjoner såpass fort, så får det bli din vurdering, men da ser det ut som at jeg må senke mine forventninger av deg, BamBam. Det forklarer nok mer om deg enn det gjør om meg, så jeg oppfordrer deg til å vokse opp å få litt hår på kassa.

white-shadow er den største dritten, med god margin.
 
Topp