Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Alle verdner har en ryktebørs og jeg ser ingen grunn til at denne verdenen ikke skal ha det.
Dere vet hvordan det gjøres, bare spre rykter (uten å bryte reglene).
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Ryktene sier at Viking har gitt opp alt offansivt spill og nå kjører 110% defansivt... Eneste som er imot denne satsingen er Ketill som kjører 99% Deff.... :D
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
kenn, du veit at alle kan ha dårlige perioder.. :p det er da fleire andre som også tapter meir enn dem vinner? :p Det betyr ikkje at heile stammen har aktivitestproblem sjlv om 1 kanskje har det? ;)
 

DeletedUser

Guest
Det var ikke en liten fugl som sa det, men en diger kondor kom styrtende inn vinduet mitt og sa at IB bare klarer å adle innaktive.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det ryktes at IB har så liten tro på egen seier at de nå prøver å få krigsfronten over på sin side.. ikke med soldater, men med æreløse, skitne knep
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det var ikke en liten fugl som sa det, men en diger kondor kom styrtende inn vinduet mitt og sa at IB bare klarer å adle innaktive.

Om du sikter til Krull, skal jeg gjøre deg klar i det;

"24.07.10 19:20:52"

Om du absolutt vil vite mer, inneholdt angrepet adel, men p¨å grunn av 5 timer mellomrom fra nuken ble dessverre toget stoppet i Bergen, der Brann tok seg av resten. Etter det, har ingen fått vite hva som hendte med dem stakkars adelsmennene :(.

At det er rundt 1 veke siden Krull prøvte og adle meg, gjør til at kontoen IKKE blir sett på som innaktiv, men bare dårlig forsvarsspill. Dette er nå blitt bevist, blandt annet med det som ble sagt ovenfor. Det er litt trist at dere skal komme med dumme argumenter imot dette, og ja, jeg vet allerede at det kommer mye scrub. Nåvell - jeg har sagt mitt om det :).

"Det ryktes at IB har så liten tro på egen seier at de nå prøver å få krigsfronten over på sin side.. ikke med soldater, men med æreløse, skitne knep"

Hva tenker du på? Når du har sagt A, vil jeg høre B :). Enten her eller over PM in game.
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
dette var jammen en kjempebra tråd. flott ide, ingen som ventet at det kom til å kun bli krangling her!
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ryktene sier også at det nok kommer til og bli HVIB og IB Vs RNG og BOL i en del krangling her :D
 

Tjallabajs

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du som er så snill og deler dette med oss alle, vil vel også forklare dette "ryktet" nærmere da? ;)

Kan vel forklare denne nærmere, med 2 meldinger som ble sendt til RNG-medlemmer ;)

xXx skrev følgende:
den 26.07. klokken 18:39
Heidu

Siste sjanse for å komme over til IB. Tror du blir utslettet ganske snart med mindre du velger å gå over til oss!

xXx skrev følgende:
den 29.07. klokken 20:13
Muligens vi kan stoppe angrepet.
Hvis du velger å gå over til våres siden. Vi gir deg en mulighet.

Mvh
xXx

Betyr dette at IB-fam. er så desperate etter å vinne krigen, at de truer til seg medlemmer fra fiendene sine? Hmm... :p
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Kan vel forklare denne nærmere, med 2 meldinger som ble sendt til RNG-medlemmer ;)


xXx skrev følgende:
den 26.07. klokken 18:39
Heidu

Siste sjanse for å komme over til IB. Tror du blir utslettet ganske snart med mindre du velger å gå over til oss!



Sitat:xXx skrev følgende:
den 29.07. klokken 20:13
Muligens vi kan stoppe angrepet.
Hvis du velger å gå over til våres siden. Vi gir deg en mulighet.

Mvh
xXx




Betyr dette at IB-fam. er så desperate etter å vinne krigen, at de truer til seg medlemmer fra fiendene sine? Hmm... :p



Hahahahaha xD
Eg veit ikkje heilt ka dåke andre seier, men dette er det eg vil kalle; BRUNED! :D
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
He he... humor er det dårlig med skjønner jeg.. en liten spøk og det dras store sluttninger langt opp i skyene hehehehe ler godt av dere nå. Dere får kjøre på..... :D:D:D:D:D:D vondt i magan jeg nå....
 
Topp