Ryktebørs

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktene sier at MD og kenn ikke tar oss fra BOL seriøst på forum? :eek: Og jeg som føler jeg er saklig og greier! Nei huff, nå ble jeg litt lei meg gitt...

Ryktene sier også at MD og Kenn har begynt å gå altfor mye off-topic de siste innleggene, fy-fy!
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier også at MD og Kenn har begynt å gå altfor mye off-topic de siste innleggene, fy-fy!

Det kan bekreftes. :)
Men jeg er ikke den som definerer hva som er off-topic eller ikke.. ^^

Ryktet sier at RNG har sendt ut over 10 000 angrep mot IB på kort tid! :eek:
Lurer på hvor mange som er fakes o_O
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at IB svetter nå i starten av vintern! :eek: skal godt gjøres:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at H.F.O og S.F.O er rause med nukes/fakes
Liker det jeg ser !

hahaha eg har veldig vanskelig for å tro at du liker det du ser ? Spesielt når hver eneste tog som er sendt på deg har gått inn, så tipper panikken sprer seg :D
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Det ryktes at jeg har blitt Nabo Med Magic dude og at vi i RNG ser oss fornøyde for denne gang nå skal vi tilbake i dvale. Søvn er såå godt...;)
 

adriankm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
hahaha eg har veldig vanskelig for å tro at du liker det du ser ? Spesielt når hver eneste tog som er sendt på deg har gått inn, så tipper panikken sprer seg :D

Joda, er bare morro med litt angrep nå som det har vært så stille, selv om frontbyer blir borte..
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Stemmer! Så dere trenger ikke logge inn de neste 2-3 månedene. Vi skal passe på byene deres.

Går rykter om at [DA] vil ha krig med IB!

Eh , ja velkommen etter ;)
Sier seg kanskje litt selv når det er understammen til RNG , men jeg vet ikke helt jeg.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Eh , ja velkommen etter ;)
Sier seg kanskje litt selv når det er understammen til RNG , men jeg vet ikke helt jeg.. ;)

Tydeligvis erklærte stammelederen krig med IB etter at jeg "angrep" han. Jeg har hatt inc fra [DA] i over en måned nå og så angrep PABben meg med adels. Klarte å forsvare meg greit der.. :)
Som svar på angrepet sendte jeg 3 scouteangrep mot 3 byer han nylig har tatt og superstacket. Så fikk jeg en melding om at siden jeg angrep, så han på det som et angrep på hele stammen og erklærte krig med IB. Jeg sa at han angrep meg først, men det var "clusterutvidelse" i følge han. Så det er greit å ta fiendebyer så lenge man skal utvide clusteret sitt! Yeah riiiight :eek:

Og han vil ikke motta rapporter på at [DA] har angrepet meg, for det kvalifiseres som SPAM! :D
Latterlig!!
 

DeletedUser

Guest
Kan bekreftes at IB/HVIb sine angrep ikke er noe bedre en andre sine, dårlig timing, dårlige nuks (uten ram), adel med 15 sek mellomrom o.s.v.:eek:
 
Topp