Ryktebørs

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Siden vi har snakket litt om ting som ikke har med ryktebørsen og gjøre kommer vel denne kommentaren opp ? En kjent kommentar blant moderatorene som lyder slik :"Nå stenger jeg denne tråden! Til neste gang skjerp dere!"

God og gammel setning fra dem :p
 

DeletedUser

Guest
Siden vi har snakket litt om ting som ikke har med ryktebørsen og gjøre kommer vel denne kommentaren opp ? En kjent kommentar blant moderatorene som lyder slik :"Nå stenger jeg denne tråden! Til neste gang skjerp dere!"

God og gammel setning fra dem :p

Det han sa, nesten.... Har ikke mye lyst til å stenge denne tråden, men uansett så må dere skjerpe dere. :p
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ryktes at inaktiviteten på V1 når nye høyder?

Ryktes også at Kristure har veldig lyst til og gi Kenn en klem etter han besvarte topicen på en skikkelig måte, for en gangs skyld D:.
 

Dannemann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ryktet sier at alle tråder på v1-forumet ser slik ut:

1' saklig diskusjon om et topic
2' liten digresjon
3' MOD truer med stenging av tråd
4' saklig diskusjon om hvordan MODs ødelegger forumet.
5' usaklig diskusjon om hvordan MODs ødelegger forumet
6' MOD stenger tråd
 

DeletedUser

Guest
Ryktebørs 2

Lager en ny ryktebørs siden den andre blei stengt....


Denne tråden er ment som en plass der alle kan diskutere rykter, påstander og alt som omhandler v1...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det ryktes at det kunne vært en god idé å omdefinere emnet slik at visse personer ikke kan si man går off-topic hvis man begynner å diskutere ryktene/påstandene i nærmere detalj.
 

DeletedUser

Guest
Har du et forslag grim ?? Eller vil du starte en tråd ??

Trodde jeg allerede hadde kommet med forslaget jeg? :p Kan du ikke bare redigere inn noe i førsteposten om at vi her skal diskutere rykter og påstander og andre ting som omhandler V1? Det burde vel dekke det meste. Eventuelt så kan du jo redigere inn andre ting senere, som noen vil diskutere i tråden. Som Kenn sier kan vi jo ikke la moderatorene vinne deres kamp mot aktiviteten! :eek:
 

Paddehatt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vet ikke om jeg skal le eller gråte over den lave takhøyden som er her. Men sjokkert er jeg ikke... Ryktes at gråbyene i IB land får nye eiere :eek:
 

DeletedUser

Guest
Trodde jeg allerede hadde kommet med forslaget jeg? :p Kan du ikke bare redigere inn noe i førsteposten om at vi her skal diskutere rykter og påstander og andre ting som omhandler V1? Det burde vel dekke det meste. Eventuelt så kan du jo redigere inn andre ting senere, som noen vil diskutere i tråden. Som Kenn sier kan vi jo ikke la moderatorene vinne deres kamp mot aktiviteten! :eek:

Det er ikke noe kamp mellom de som skriver her og moderatorer så lenge dere holder dere på matta.
Det er ikke lov å diskutere straffer eller moderering på forumet, så dette blir vi å slå ned på.
Ellers gjelder de vanlige reglene, så hvis dere lar være å banne eller komme med fornærmelser mot andre spillere, så ser dere ikke så mye til oss som modererer her.
 

DeletedUser

Guest
Nå må du ikke gå off-topic da, Pio!

Jeg velger bare å sitere Dannemann, siden det virket som om han traff ganske så bra;

1' saklig diskusjon om et topic
2' liten digresjon
3' MOD truer med stenging av tråd
4' saklig diskusjon om hvordan MODs ødelegger forumet.
5' usaklig diskusjon om hvordan MODs ødelegger forumet
6' MOD stenger tråd

Med tanke på at dere stort sett bare viser ansiktene deres når det er noe negativt - typisk da off-topic-nazi-oppførsel - så er det kanskje ikke så rart det kan oppfattes som om dere til tider fører en krig mot aktiviteten på forumet? Hvor mange ganger må dere forresten få spørsmål om å komme med noe litt mer konstruktivt i de andre delene av forumet?

Når du tar opp reglene må jeg nesten le - dere gir absolutt ikke inntrykk av at dere er konsistente på reglene, ei eller at dere kan dem så alt for godt.

On-topic: Det ryktes at en av storstammene har fått seg et forum for guider, noe de ikke hadde før.
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Trådene "Ryktebørs 2" og "Ryktebørsen" er merget og vil nå være å finne under "Ryktebørs".

Denne tråden er forbeholdt rykter som er relatert til verden 1. Vennligst post i relevant tråd hvis dere ønsker å diskutere saker som ikke er relatert til Verden 1.
 

DeletedUser

Guest
Trådene "Ryktebørs 2" og "Ryktebørsen" er merget og vil nå være å finne under "Ryktebørs".

Denne tråden er forbeholdt rykter som er relatert til verden 1. Vennligst post i relevant tråd hvis dere ønsker å diskutere saker som ikke er relatert til Verden 1.

Flott at i hvert fall du skjønner hvor viktige sånne tråder som dette er <3

I bunn og grunn er det bare AKTIVITET som er viktig. Er flott hvis det er relatert til tema, men hvis det ikke er noe annet å snakke om, går man gjerne litt off-topic, men vi kommer jo alltid tilbake til temaet før eller senere.

Ryktet går om at RNG tror de har balletak på Theo :)
Blir moro å se om de ikke har tatt tak i sine egne baller :D
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Vi Har ikke theo i noe ballegrep jeg bare lurer på hvilken strategi som tilsier at Gård nivå 1 og Ingen mur er noe strategisk.
 
Topp