Ryktebørs

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
nja, er ikke så ille nå, synes aktviteten er ganske bra for tiden!

Men så klart, kan alltid bli bedre ;)

Men ser at de er en del rolige kontoer hos dere også!

Jeg tror når det kommer til innaktive kontoer, kommer det til å hjemsøke v1 i en meget lang tid framover, uansett stamme :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at MD har ferie og har stallen full av helt fulle nukes! :)
Ønsker de jeg angriper en god jul og et godt nyttår! ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Bol har blitt såpass populært at en dude i India ved navn Shoaib Mansoor har bestemt sæ for å lage en film om livet i stammen. BOLfilm
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktet sier at RNG/C22 ikke gjengjelder tjenester som BOL har gjort RNG. Råttent spill, men når jeg tenker på hvem som egentlig er lederen for RNG er jeg plutselig ikke like overrasket after all..
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Ryktet sier at RNG/C22 ikke gjengjelder tjenester som BOL har gjort RNG. Råttent spill, men når jeg tenker på hvem som egentlig er lederen for RNG er jeg plutselig ikke like overrasket after all..

Skal ikke bare sette opp RNG som fiender da? Ifølge deg er det ingenting godt med RNG, bare fæle ting..
 

DeletedUser

Guest
Strengt tatt er ikke RNG allierte lenger, de har ingen forpliktelser til å hjelpe BOL selv om vi har hjulpet dem tidligere. Just sayin'... ;)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Strengt tatt er ikke RNG allierte lenger, de har ingen forpliktelser til å hjelpe BOL selv om vi har hjulpet dem tidligere. Just sayin'... ;)

Dem er ikke allierte lenger, kan vi vel trygt si, og takk for det mtp hvor hardt de blir overkjørt av WIC og bittelille viking.
Nei, men det handler ikke om forpliktelser ovenfor hverandre i det hele tatt. Handler mer om gjensidig respekt for hverandre.
 

DeletedUser

Guest
Vet nå ikke om alle i BOL hadde gitt RNG så mange tjenester etter at de ble IAP, heller... Det går nok begge veier, er jeg redd :)

EDIT:

Dem er ikke allierte lenger, kan vi vel trygt si, og takk for det mtp hvor hardt de blir overkjørt av WIC og bittelille viking.

Du får det til å virke som om hele bruddet handler om stats. Skjerp deg -.-
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vi gir ikke RNG så mange sjanser nei, hvorfor skulle vi? Men når slikt skjer, og det er uttrykt på PM, så forventer jeg samme "tjenesten" tilbake om det skulle slå andre veien, er du ikke enig?

Nei, jeg får det ikke ut til at det dreier seg om stats. Kun en dråpe i havet.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Vi gir ikke RNG så mange sjanser nei, hvorfor skulle vi? Men når slikt skjer, og det er uttrykt på PM, så forventer jeg samme "tjenesten" tilbake om det skulle slå andre veien, er du ikke enig?

Nei, jeg får det ikke ut til at det dreier seg om stats. Kun en dråpe i havet.

Nå vet jeg ikke helt hvilken tjeneste det er snakk om, så jeg er usikker på hva jeg skal svare her :)

Rettelse: Du mener ikke at der dreier seg om stats. Men det er det som kommer til uttrykk i sitatet. Altså får du det til å se ut som det går ut på noe du ikke egentlig mener det går ut på. Kall det dårlig ordvalg om du vil.

Faktum er at hvorvidt vi er allierte eller ikke har lite å si i praksis. Enhver by som blir tatt fra RNG er fremdeles en by fra vår side, og en ekstra by i WIC's hender. Dermed er den eneste forandringen angående dette at vi kan unnskylde oss med at vi ikke lenger er allierte, noe jeg mener er feil. Alliansen ble brutt fordi vi ble lei av kranglingen. Det er slik jeg har forstått det, og jeg holder meg til den historien :p
 
Topp