Ryktebørs

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ryktes at RNG er i ferd med og rakne fullstendig.:eek:

Det ryktes at WIC fortsetter sitt skitne spill og er direkte årsak til at RNG "rakner"
Det ryktes også at RNG har kontroll på situasjonen, og at beviser vil bli lagt fram i løpet av kort tid..
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Ryktes at RNG bare klarer å holde medlemmene sine ved å gå inn via Mailen de har på alle kontoer og kicke gud og hver mann ut:p

Blir tungt å måtte sitte alle kontoer for ledelsen der.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Det ryktes at WIC fortsetter sitt skitne spill og er direkte årsak til at RNG "rakner"
Det ryktes også at RNG har kontroll på situasjonen, og at beviser vil bli lagt fram i løpet av kort tid..

Jada, vi sender nukene våre på spillerene deres. Meget skittent gjort, tenk på alle troppene som dør.

Beviser? Hvem bryr seg om hva du eller noen andre i RNG måtte si, det tar ikke motet fra noen av oss i WIC for og kjøre på :).. Du minner meg veldig om Lady Ibex. Spiller på andre sin samvittighet. Slutt med det skitne spillet ditt, C22, CRYCRY much.
 

DeletedUser

Guest
Dersom det faktisk finnes beviser, ville jeg nå tro de hadde vært ganske interessante å ta en kikk på. Så spørsmålet er egentlig ikke "Hvem bryr seg om hva RNG sier?", men "Hvem bryr seg ikke om RNG's beviser?" :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at RNG spillere er store i kjeften, men viser noe helt annet på slagmarken...:eek:
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Ryktes om trøbbel innad i BOL.

Bgm stiller også spørsmålstegn ved ledelsen i BOL og Glitter's motivasjon og mener at BOL bør velge nye ledere.
Ryktes også at Scar ble kicket fordi han prøvde å ta intiativ i BOL.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Ryktes intern maktkamp i HFO og BOL, hvem vil seire Glitter eller Bgm75. Det er Oslo vestkant mot det blide sørland :)

Spennende....
 

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
ja da var de Roger's oppmerksomhet som skal frem da :)

Jeg spilte på lol123 og kriget mye mot Njal etterhvert begynte støtte og renne inn og noen ble sendt hjem plutselig.
Men idag tar han kaka og tar og skifter pw og fucker opp alt.
Kjempe bra jobba assa
Åjja vent litt d har jo skjedd med Narne også da Var d Ken som var dual med Roger
fy
Ein dag jeg snakka med Roger kunne hann nå pw ganske mange brukere i RNG også og d var ikke første gangen d Roger gjorde
 
Sist redigert:
Topp