Ryktebørs

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Den jeg nevnte ditt navn i er klar, andre var vendt mot Skurre/Martyrio.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Åja, du er knusern :) kan ikke si jeg er imponert over at du tar innadlingskontoer uten tropper ;)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Da har du lite du skulle sagt :) men rart forum bildet ditt er det samme som knuserns profil bilde ig ?
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Theodoric nuker byene slik at MD skal ta dem:Surprised:

Avkreftes. Her gjør jeg alt grunnarbeid selv.

Har ikke trengt nukehjelp på en stund. Som regel har jeg det jeg trenger :D

Hvordan kom du over det ryktet egentlig? For det har seg slik at Theo ikke angriper noen av de byene der, så dette må være noe du finner opp.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Tja hører jo av folk som tar hgmb byer at Theo har incs på vei mot byene, :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Da har du lite du skulle sagt :) men rart forum bildet ditt er det samme som knuserns profil bilde ig ?

Lite du sku sagt sjæl, du som ikke våger og si hva du heter IG. Jeg gidder ikke ta meg tid til å forhøre meg med Oddybear, profilen din på forumet bekrefter alt.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Har nok spilt siden 8 juni i 2008 :) Forum accen lagde jeg Just for fun :) Har ikke hatt forum acc tidligere ;) Hadde 1 men glemte passet og har ikke giddet å gjort noe med det:)
 

DeletedUser

Guest
Har nok spilt siden 8 juni i 2008 :) Forum accen lagde jeg Just for fun :) Har ikke hatt forum acc tidligere ;) Hadde 1 men glemte passet og har ikke giddet å gjort noe med det:)

Du sier du ikke har hatt forum acc tidligere, men sier deretter at du hadde en men glemte passordet?
Hadde du eller hadde du ikke?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Har nok spilt siden 8 juni i 2008 :) Forum accen lagde jeg Just for fun :) Har ikke hatt forum acc tidligere ;) Hadde 1 men glemte passet og har ikke giddet å gjort noe med det:)

Løgn. Bevis det ved og avsløre hvem du er In Game, da? Om ikke, så er det jo bare tomme ord som du har ut av deg.. Og vi har jo bare Forum accen din til og at avstand til, så jo, du er nok etter Oli :).
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ryktes at det er "bugs" ig, får incs fra Wic, så forsvinner de plutselig og så får jeg rapporter på at de har truffet senere på dagen:hmm:
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Avkreftes. Her gjør jeg alt grunnarbeid selv.

Har ikke trengt nukehjelp på en stund. Som regel har jeg det jeg trenger :D

Hvordan kom du over det ryktet egentlig? For det har seg slik at Theo ikke angriper noen av de byene der, så dette må være noe du finner opp.

Det er feil MD :) hvis du tar en titt i k 33 ser du at Theo har adlet noe, men de byene er nok snart borte :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Det er feil MD :) hvis du tar en titt i k 33 ser du at Theo har adlet noe, men de byene er nok snart borte :hmm:

Så det nå, men han har ikke nuket for meg :)
Var jeg som startet der også.

Uansett var det hysterisk morsomt å se reaksjonen deres!
 

haakonk

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Ryktes at det er under en måned til påske :) 1 og 1/2 uke igjen til ferien!
da blir det masse TW-spilling <3

ryktes fra TW-stats at MD mister byer! :O
 

DeletedUser

Guest
ryktes fra TW-stats at MD mister byer! :O

Byer adlet fra stackede inne i clusteret mitt. Kan skje alle. Denne gangen var jeg opptatt med skole og hadde ikke vært online på en stund. Men det spiller ingen rolle for meg uansett. Får alltid tatt det tapte tilbake med renter! ;)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ryktes at vi må få inn flere rykter.

Ryktes at MD liker å true folk med at han har så mange nukes, men når man sier go, så gidder han ikke uansett:hmm:
 
Topp