Ryktebørs

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Jeg angriper ikke stort nei, kommer litt an på hvordan du ser det. Men adler 10-20 byer fra JPTG daglig så selv er jeg fornøyd.

Hver 3. by jeg adler har støtte hos C22, tidligere var det kun hver 4. men da adlet jeg fra en annen spiller.

Du må gjerne videresende rapporter på dette til meg og! :) På forhånd takk.
 

DeletedUser

Guest
Hvis dere får de rappsa som viser at det står deff hos C22. Åssen ræva unnskyldning skal dere komme med da?
Bare lurer btw :)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Hvis dere får de rappsa som viser at det står deff hos C22. Åssen ræva unnskyldning skal dere komme med da?
Bare lurer btw :)

Jeg lurer virkelig på hva dette bunner ut i.. har aldri sett makan til drittpreik av WIC ever! Dere høres ut som en gjeng furtne drittunger som ikke får lov å forsyne seg av godteskåla!

Jeg reagerer på bastante meninger om mine skill, med begrunnelse av skamstacka konto! WTF sier jeg bare!
Hvis det er dette som ligger til bakgrunn for antagelser om mine skills, så kan jeg bare si at dere er på bærtur.. laaaaaaaaaaangt til skogs, så langt at det er umulig å finne fram igjen. Dere roter dere inn i tulleball basert på noen rapporter!
Hvor mange byer ble det adlet av denne spilleren som ingen annet enn paalodin vet hvem er?
Hvor mange tropper vistes på rapportene?
Hvor mye deff utgjør det i prosent kontra antall byer jeg innehar?

..og hva i huleste skal jeg svertes fordi det står litt tropper i mine byer? Hvem av dere ville sittet med kontoen min - UTEN deff??? Hvem ville helst hatt den stacket av stammen? Jo.. WIC har det, de gjør det..men skills har de visst uansett innadling eller ikke. For det er jo WIC vi prater om!
Klart jeg har støtte fra stammen, men når vi prater om prosenter, så står stammen for 10% av støtten. Resten ordner jeg sjøl. Det er snakk om en BRØKDEL.. og dere har NADA peiling på annet enn å spre dritten rundt dere.

Dette startet med at paalodin ble furt fordi han ikke gikk videre i champ.konkurransen. Da må det jo selvfølgelig gå ut over noen han ser går videre, og som han helst skulle sett ute av konkurransen! Selvfølgelig hekter han seg på meg.. men derfra til å komme med slike dumme påstander som her har kommet, det kler deg ikke paalodin..og selvfølgelig henger det seg på noen av de vante kritikerne i WIC. Kan man forvente annet fra den kanten! Bare oppspinn og svada hele greia! Dere ser ikke skauen for bare trær!
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Kunne gjerne ha fått disse rapportene og sett på de selv.

Har røpet nok jeg nå, behøver ikke amme dere fram til en "litt" bedre stamme heller. Artig lesning ihvertfall, at så mange har vært KV for C22 og i tillegg påstår at hu ikke har mye def i støtte fra hele stammen. Enten regn løgn eller uvitenhet, meget naivt ihvertfall :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg lurer virkelig på hva dette bunner ut i.. har aldri sett makan til drittpreik av WIC ever! Dere høres ut som en gjeng furtne drittunger som ikke får lov å forsyne seg av godteskåla!

Jeg reagerer på bastante meninger om mine skill, med begrunnelse av skamstacka konto! WTF sier jeg bare!
Hvis det er dette som ligger til bakgrunn for antagelser om mine skills, så kan jeg bare si at dere er på bærtur.. laaaaaaaaaaangt til skogs, så langt at det er umulig å finne fram igjen. Dere roter dere inn i tulleball basert på noen rapporter!
Hvor mange byer ble det adlet av denne spilleren som ingen annet enn paalodin vet hvem er?
Hvor mange tropper vistes på rapportene?
Hvor mye deff utgjør det i prosent kontra antall byer jeg innehar?

..og hva i huleste skal jeg svertes fordi det står litt tropper i mine byer? Hvem av dere ville sittet med kontoen min - UTEN deff??? Hvem ville helst hatt den stacket av stammen? Jo.. WIC har det, de gjør det..men skills har de visst uansett innadling eller ikke. For det er jo WIC vi prater om!
Klart jeg har støtte fra stammen, men når vi prater om prosenter, så står stammen for 10% av støtten. Resten ordner jeg sjøl. Det er snakk om en BRØKDEL.. og dere har NADA peiling på annet enn å spre dritten rundt dere.

Dette startet med at paalodin ble furt fordi han ikke gikk videre i champ.konkurransen. Da må det jo selvfølgelig gå ut over noen han ser går videre, og som han helst skulle sett ute av konkurransen! Selvfølgelig hekter han seg på meg.. men derfra til å komme med slike dumme påstander som her har kommet, det kler deg ikke paalodin..og selvfølgelig henger det seg på noen av de vante kritikerne i WIC. Kan man forvente annet fra den kanten! Bare oppspinn og svada hele greia! Dere ser ikke skauen for bare trær!

Jaha.... Det er noen som har stått opp med et eller annet feil i dag ja. :p Djez, slapp nå av :p
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Jeg lurer virkelig på hva dette bunner ut i.. har aldri sett makan til drittpreik av WIC ever! Dere høres ut som en gjeng furtne drittunger som ikke får lov å forsyne seg av godteskåla!

Jeg reagerer på bastante meninger om mine skill, med begrunnelse av skamstacka konto! WTF sier jeg bare!
Hvis det er dette som ligger til bakgrunn for antagelser om mine skills, så kan jeg bare si at dere er på bærtur.. laaaaaaaaaaangt til skogs, så langt at det er umulig å finne fram igjen. Dere roter dere inn i tulleball basert på noen rapporter!
Hvor mange byer ble det adlet av denne spilleren som ingen annet enn paalodin vet hvem er?
Hvor mange tropper vistes på rapportene?
Hvor mye deff utgjør det i prosent kontra antall byer jeg innehar?

..og hva i huleste skal jeg svertes fordi det står litt tropper i mine byer? Hvem av dere ville sittet med kontoen min - UTEN deff??? Hvem ville helst hatt den stacket av stammen? Jo.. WIC har det, de gjør det..men skills har de visst uansett innadling eller ikke. For det er jo WIC vi prater om!
Klart jeg har støtte fra stammen, men når vi prater om prosenter, så står stammen for 10% av støtten. Resten ordner jeg sjøl. Det er snakk om en BRØKDEL.. og dere har NADA peiling på annet enn å spre dritten rundt dere.

Dette startet med at paalodin ble furt fordi han ikke gikk videre i champ.konkurransen. Da må det jo selvfølgelig gå ut over noen han ser går videre, og som han helst skulle sett ute av konkurransen! Selvfølgelig hekter han seg på meg.. men derfra til å komme med slike dumme påstander som her har kommet, det kler deg ikke paalodin..og selvfølgelig henger det seg på noen av de vante kritikerne i WIC. Kan man forvente annet fra den kanten! Bare oppspinn og svada hele greia! Dere ser ikke skauen for bare trær!

Noen fakta:
1: MD slår meg ut i den konkuransen har jeg ingen problemer med, en av de beste på V1 ever, så har ikke noe problem med det.

2: Det som slår meg er den overdrevne respekten visse har for deg, du når ikke 90% av spillerne på v1 til knærne engang, det er fakta.

3. det faktum at def byer står fulle i støtte hos deg og har stått der i lang lang tid, sier meg noe om deg som spiller og leder, dere taper på alle fronter og her står def og råtner i dine byer, utrolig dårlig bruk av tropper, noe du som leder har ett direkte ansvar for.

4: At vi i WIC stakker, selvfølgelig gjør vi det. (men lar vi stakkene stå til evig tid hos en guddommelig spiller med overlegene skills??) he he....

5: Artig at du mener at andre henger seg på, ser at du har spillere som slenger seg på også.

Når jeg ser helheten så syns jeg C22 er en middelmådig spiller med overdreven kustus på medlemmene sine og du fortjener ikke stemmer i konkuransen.
 

DeletedUser

Guest
Så du forteller meg at du gikk igjennom hele kontoen til C22 for å sjekke hvor mye støtte hun har fra stammen når du satt KV??

Ja ja, når hver 3. by jeg adler står hos C22 så lyver vel rapportene da?? tviler litt på det, men siden du har full kontroll på all def i JPTG så må du vel vite det, jeg ber om unnskydlning.

Hoss Albania sto alle offbyene fulle hjemme, mens forsvarsbyene sto hoss C22. Han hadde ingen stacks selv, og han hadde alt av forsvar i fronten ute hoss C22.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Hoss Albania sto alle offbyene fulle hjemme, mens forsvarsbyene sto hoss C22. Han hadde ingen stacks selv, og han hadde alt av forsvar i fronten ute hoss C22.

Det skal da ikke Cap ha skylden for? Mtp at alle offbyene stod fulle hjemme så hadde nok spilleren der sluttet, og ikke derfor hadde ingen hatt mulighet til å trekke tilbake troppene (sett bort fra Cap selv, men av logikk så ville hvem som helst ha beholdt troppene så lenge som mulig ettersom det ikke var noen eier på kontoen uansett, så troppene hadde blitt slaktet uansett) Jeg synes uansett det blir for dumt å si at ALLE spillerne har alt av tropper ute hos Cap, når dere her nevner bare 1, og uten eier i tillegg.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Du må gjerne overta konten paalodin, så kan du med egne argusøyne ta i øyensyn den "skamstacka" kontoen

At Albania1 hadde sin støtte hos meg, det er ikke noe jeg tenker på når jeg bruker 20 av døgnets 24 timer på forsvar. Det var mange som sendte støtte til meg under de verste angrepa..og de får beskjed om å si fra når de trenger deffen tilbake. Jeg returnerer til og med deff paalodin..wow :O ..men at jeg beholder deff på bekostning av egne spillere, det gjør jeg bare ikke!
Her er så mye uberettiget kritikk, at jeg tror jeg tar meg en pause fra all eddiken
 
Sist redigert:

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Du må gjerne overta konten paalodin, så kan du med egne argusøyne ta i øyensyn den "skamstacka" kontoen

At Albania1 hadde sin støtte hos meg, det er ikke noe jeg tenker på når jeg bruker 20 av døgnets 24 timer på forsvar. Det var mange som sendte støtte til meg under de verste angrepa..og de får beskjed om å si fra når de trenger deffen tilbake. Jeg returnerer til og med deff paalodin..wow :O ..men at jeg beholder deff på bekostning av egne spillere, det gjør jeg bare ikke!
Her er så mye uberettiget kritikk, at jeg tror jeg tar meg en pause fra all eddiken

Nå er det faktisk ikke Albania jeg siktet til nå, men der også ja. eddiken får du stå for selv :) he he, latterlig forsøk C22 :D ler godt her nå, rams opp flere som har sluttet da?? er tydeligvis mange kontoer i JPTG som har "sluttet" og sendt all defet sitt til deg :D
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Nei :p han sa at virker som ALLE kontoene dere angriper slutter. Tja jeg har da ikke slutta. så det var jo på en måte for å avkrefte det.

Men uannsett, så er det vi i WIC som bestemmer når du er ferdig, er ikke det digg å vite?
 

DeletedUser

Guest
Må ikke bli for høy i hatten nå da PO.
Vi har ikke vunnet enda, og alt som skal til er litt innaktivitet/sløvhet fra vår side, samtidig som de går til en større, overraskende offensiv mot en svak/nyadlet front, så kan fronten for bytte retning.
Det var tross alt noe lignende som skjedde da de hadde oss mer eller mindre presset i et hjørne på kartet, og du ser nå hva som skjedde da.

Dessuten, så er jeg sikker på at hvis f.eks. jeg hadde byttet side av ren jævelskap, så ville jeg hatt mange tomme byer rundt byene mine som lett hadde kunnet blitt adlet, og dermed gitt en ypperlig mulighet til å snu hele krigen igjen. Nå kommer jeg jo såklart ikke til å gjøre noe slikt, selv om det hadde vært sykt gøy å blitt kjent som spilleren som skapte total kaos i sluttdelen av V1, ettersom jeg bestandig har holdt med Ketill, og veit at han ønsker at WIC skal vinne, så blir jeg på denne siden til siste slutt, men jeg sier bare at det er ikke så mye som skal til for at fronten kan snu igjen :)
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Om du snakker om hele vår side av krigen, har vi aldri vært presset i et hjørne på kartet. Det er i så fall en merkverdig feilaktig påstand.
 

DeletedUser

Guest
Dessuten, så er jeg sikker på at hvis f.eks. jeg hadde byttet side av ren jævelskap, så ville jeg hatt mange tomme byer rundt byene mine som lett hadde kunnet blitt adlet, og dermed gitt en ypperlig mulighet til å snu hele krigen igjen.

Haha, da skulle du sett aktiviteten skyte i været på vår side. Tror alle hadde blitt pissed og virkelig kjørt over forræderen.

Nå kommer jeg jo såklart ikke til å gjøre noe slikt, selv om det hadde vært sykt gøy å blitt kjent som spilleren som skapte total kaos i sluttdelen av V1, ettersom jeg bestandig har holdt med Ketill, og veit at han ønsker at WIC skal vinne, så blir jeg på denne siden til siste slutt, men jeg sier bare at det er ikke så mye som skal til for at fronten kan snu igjen :)

Nå hadde ikke det vært så veldig gøy da det baserer seg på forræderi og gjøres bare for å ødelegge. Vi har kommet så langt ut i spillet at det ville bli sett ned på. Hvis JPTG vil kjempe tilbake, får de gjøre det på realt vis og klare å utrette noe for en gangs skyld...

Vi har kanskje ikke vunnet enda, men vi har for mange spillere i forhold til Just som er aktive og driver framover. JPTG er DØMT til å tape om de ikke vender på aktiviteten. De resterende aktive har ikke sjangs i HAVET på å klare alt det ansvaret alene.. Uansett hvor gode de er.
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Helt klart MD. Har vært mange forrædere mot vår side, men de blir alltid knust.
 
Sist redigert:
Topp