Ryktebørs

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
spiller ingen rolle, så lenge det er byer igjen som ikke er blå eller grå, så fortsetter jeg å sende ut. kos deg med grushaugene dine clayzer, det blir snart fler av de ^^

Grushaugene mine har jeg kost meg med lenge, men de har ikke stoppet meg! ^^



Ja, jeg tok poenget ditt. Jeg ga deg et svar tilbake som du ikke forstod. Jeg er kjempe glad jeg ikke er i deres stamme :) For da slipper jeg å se all den d****** deres :)

Men som sagt, dere velger selv... Jeg syns dere kunne ha fullført som dere gjør nå :) Opptil hva dere vil.

Så fint for deg da! Da får du bare synes det, er bare så lei av at du skal komme og skrive tull og piss på forumet, så følte jeg bare måtte prøve og fortelle deg hva som faktisk skjer, men siden du ikke evner og forstå, så whatever, da gidder jeg ikke!

Skulle vi ha fullført som nå måtte jeg jo bare fortsette og ha sittet her uttalige timer hver eneste dag alene, og kjempe for meg selv, noe jeg ikke gidder!
 

DeletedUser

Guest
så det betyr at du ikke stikker av denne gangen, men at jeg får lov til å knuse deg skikkelig nå?
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Å sitte i front, alene, når 10 spillere angriper..og du i tillegg ikke får hjelp av stammen din, til verken deff eller motangrep. Da stiller du så og si opp som om du skulle vært uten stamme. Som Clayzer var inne på. Hva er det vi egentlig kjemper for? Ingen kjemper med oss, så hvorfor skal vi sitte 20/7 for å forsvare en front som ingen andre gidder hjelpe til med?? Det er du kimmi som ikke skjønner poenget her.

Du uttaler at du blir på kontoen til siste by.. såklart det ville vært det rette alternativet, dersom vi hadde hatt en stamme bak oss, som du har. Da ville det sett helt anerledes ut.

@Badass: feel free.. ingen har nektet deg å sende angrep?
 

DeletedUser

Guest
Jeg er ganske irritert av at dere skal gi dere jeg... Det er vel de fleste i WIC også. Men når dere blir banket så hardt, så mister dere motivasjonen til å fortsette. Folk er forskjellige, noen som ikke gir seg før de har tapt ordentlig. Så er det de som gir opp/Sletter seg eller bli innaktiv som dere gjør nå.

Sånn er det...
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
så det betyr at du ikke stikker av denne gangen, men at jeg får lov til å knuse deg skikkelig nå?

Nå blir det jo avsluttet, er jo ikke bare jeg som gir meg nå, men mesteparten av stammen også.

Dessuten er ikke Andyandy97 min konto, så slette den kommer jeg ikke til og gjøre. Det får Andy selv gjøre isåfall, når og hvis han kommer tilbake.
 

DeletedUser

Guest
jaja, jeg får lage litt tikka massala da.. den lages med kylling, om du ikke visste det ^^
 

DeletedUser

Guest
tja.. om du sier det så.. fremdeles ingen unnskyldning for å stikke av.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Jeg er ganske irritert av at dere skal gi dere jeg... Det er vel de fleste i WIC også. Men når dere blir banket så hardt, så mister dere motivasjonen til å fortsette. Folk er forskjellige, noen som ikke gir seg før de har tapt ordentlig. Så er det de som gir opp/Sletter seg eller bli innaktiv som dere gjør nå.

Sånn er det...

Hvorfor er du så irritert? Er ikke du på Ensiferum kontoen? Du gjør jo ikke noe?:awesome:
Alt jeg husker fra deg er at peera99 lett tok flere byer av deg.

Noen av oss er forskjellige ja, det er så absolutt sant! Hadde du byttet plass med noen av oss og hatt en aktiv front hadde du vell ikke vært der så veldig lenge? Stikk motsatt tenker jeg!
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
tja.. om du sier det så.. fremdeles ingen unnskyldning for å stikke av.

Jeg stikker ikke av, men stammen avsluttes og legges ned. Dessuten, jeg sa kun ja til denne kontoen som dual plass, ikke og sitte her alene døgnet rundt. Jeg ønsket faktisk og minske tiden jeg bruker på TW da jeg valgte og slutte på KC, ikke øke den.
 

DeletedUser

Guest
min "velkommen tilbake" til v1 var ca 50 000 incs fra 3 stammer, så hvorfor hyler du sånn?
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor er du så irritert? Er ikke du på Ensiferum kontoen? Du gjør jo ikke noe?:awesome:
Alt jeg husker fra deg er at peera99 lett tok flere byer av deg.

Noen av oss er forskjellige ja, det er så absolutt sant! Hadde du byttet plass med noen av oss og hatt en aktiv front hadde du vell ikke vært der så veldig lenge? Stikk motsatt tenker jeg!

Har da ikke mistet noen byer til Peera. Da var jeg neppe inne på kontoen hvertfall.
Det vet du ikke noe om :) Men sånn som jeg hører det, så er vel ikke du den beste heller. Chicken run run :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg syns nå dere i JPTG har tatt en voksen og fornuftig avgjørelse !

Hvorfor sitte her å krige når ikke man har en stamme som jobber sammen lengre. Dette er en håpløs kamp da vi i WIC er i overtall på byer, poeng, tropper osv.

Dere i JPTG har like stor stolthet over deres kontoer som vi i WIC. Når man innser at slaget er tapt er det større å hive inn håndkledet og innse fakta enn å sitte å kaste bort masse verdiløs tid på en verden man ser er tapt. Tenker dere har helt andre ting dere heller vil bruke tid på i hverdagen.

Så fremfor å sitte her å lire fra seg dårlige kommentarer så takk heller for kampen og tiden man fikk plage hverandre her på V1.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
min "velkommen tilbake" til v1 var ca 50 000 incs fra 3 stammer, så hvorfor hyler du sånn?

50.000 incs?? Er du seriøs? Tror jeg ikke på!

Men som jeg har sagt her, jeg hadde ikke hatt noe problem med angrepene, de er heller ikke noe problem, det er motivasjonen som er problemet. At flertallet i stammen ikke bidrar. Det er jo kun et fåtall her som faktisk aktivt angriper adler og nuker av fienden, og det duger ikke i lengden, som jeg sa til Kimmi, for og matche WIC kreves det at flesteparten av stammen er så aktive og bidrar like effektivt som det fåtallet gjør idag! Hadde stammen vært slik hadde jeg aldri gitt meg! Da hadde jeg nok heller aldri gått lei heller!
 

DeletedUser

Guest
Jeg syns nå dere i JPTG har tatt en voksen og fornuftig avgjørelse !

Hvorfor sitte her å krige når ikke man har en stamme som jobber sammen lengre. Dette er en håpløs kamp da vi i WIC er i overtall på byer, poeng, tropper osv.

Dere i JPTG har like stor stolthet over deres kontoer som vi i WIC. Når man innser at slaget er tapt er det større å hive inn håndkledet og innse fakta enn å sitte å kaste bort masse verdiløs tid på en verden man ser er tapt. Tenker dere har helt andre ting dere heller vil bruke tid på i hverdagen.

Så fremfor å sitte her å lire fra seg dårlige kommentarer så takk heller for kampen og tiden man fikk plage hverandre her på V1.

Jaokei, greit. Skal slutte :) Lykke til videre med hva dere skal gjøre fremover :)
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Jeg syns nå dere i JPTG har tatt en voksen og fornuftig avgjørelse !

Hvorfor sitte her å krige når ikke man har en stamme som jobber sammen lengre. Dette er en håpløs kamp da vi i WIC er i overtall på byer, poeng, tropper osv.

Dere i JPTG har like stor stolthet over deres kontoer som vi i WIC. Når man innser at slaget er tapt er det større å hive inn håndkledet og innse fakta enn å sitte å kaste bort masse verdiløs tid på en verden man ser er tapt. Tenker dere har helt andre ting dere heller vil bruke tid på i hverdagen.

Så fremfor å sitte her å lire fra seg dårlige kommentarer så takk heller for kampen og tiden man fikk plage hverandre her på V1.

Godt sagt Kristin. Om folk/stammen bestemmer seg for å slutte, får dere ha lykke til videre.
 

DeletedUser

Guest
Helt enig med Anders og Kristin over her. Det har vært en vanskelig kamp, verdenen har vart nå i over 5 (?) år, og mange av oss har vært her siden starten. Mange flotte historier opp igjennom tidene.

Lykke til videre JPTG!
 

DeletedUser

Guest
alt i alt, så er det ok å avslutte nå ja. vært en lang ferd, så skal være glad når alt er over. ^^
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg er helt enig i hva Clayzer og Capitan22 skriver. Dere har absolutt ingenting å skamme dere over ved denne avgjørelsen, og jeg ville gjort akkurat det samme om jeg var i deres situasjon. Å sitte foran skjermen hele tiden til ingen nytte er det ingen mening i. Jeg må si at dere som sitter igjen kan med stolthet heve hodet, da dere har spilt på en verden som er .no´s lengst levende server.

Ikke hør hva Kimmi sier. Han har ikke spilt en dritt, og vet like lite om V1 som en snegle vet hva fart er. Tipper det over 10 innkommende på Kimmi så skriker han etter støtte.

Jeg synes dog det er veldig trist at v1 slutter. Jeg har vært her i 4 år, stiftet beskjentskaper med både JPTG´ere og WIC´ere, så tanken på at denne verdenen er slutt er veldig trist! Jeg tenker ikke da på det krigsmessige, men det sosiale.
 
Topp