Ryktebørs

DeletedUser

Guest
ryktes at xandor tar feil.. nei vent, nå poster jeg på feil del igjen, dette skal jo på faktabørsen ^^
 

DeletedUser

Guest
vel, om masse tropper bindes opp i den byen, blir det jo enda lettere å adle de andre byene rundt omkring.. ikke at det er spesielt vanskelig uansett, kvaliteten og motivasjonen til de fiendene som er igjen. nå, er jo heller laber. men om du har fått stacka byen skikkelig nå, betyr det at jeg kan slutte å sende fakes? jeg hater nemlig å fake..
 

DeletedUser

Guest
vel, om masse tropper bindes opp i den byen, blir det jo enda lettere å adle de andre byene rundt omkring.. ikke at det er spesielt vanskelig uansett, kvaliteten og motivasjonen til de fiendene som er igjen. nå, er jo heller laber. men om du har fått stacka byen skikkelig nå, betyr det at jeg kan slutte å sende fakes? jeg hater nemlig å fake..

For min del må du bare det :)
 

DeletedUser

Guest
thehehe.. selvsagt. :p
godt du ikke har gitt opp enda, du er en av de få som er igjen, som faktisk KAN spille. GL.
 

DeletedUser

Guest
Dog var kostnadene skyhøye! :razz:
ikke for min del, kosta meg bare en liten brøkdel av tropper jeg har. har slitt med langt verre byer opp gjennom tidene, denne var ganske enkel å rydde, men det var også forventet, morsomt å tømme byer med def-tropper :D
og det sier vel en del om hvor vanskelig det var. (rofl)
 

DeletedUser

Guest
ikke for min del, kosta meg bare en liten brøkdel av tropper jeg har. har slitt med langt verre byer opp gjennom tidene, denne var ganske enkel å rydde, men det var også forventet, morsomt å tømme byer med def-tropper :D
og det sier vel en del om hvor vanskelig det var. (rofl)

Hadde troppene dine truffet tideligere hadde du ikke hat det så lett.
 

DeletedUser

Guest
resultatet ville vært det samme uansett når jeg hadde truffet. du ser jo det selv, ennå treffer angrepene mine byen din. jeg har nok tropper å ta av.
 

DeletedUser

Guest
resultatet ville vært det samme uansett når jeg hadde truffet. du ser jo det selv, ennå treffer angrepene mine byen din. jeg har nok tropper å ta av.

Hadde du viste hvor mye jeg hadde i den hadde du ikke sakt det.
 
Topp