Ryktebørs

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Er vel vanlig v1 det her, krangel mellom scar og en annen. men skal si meg enig at det var VELDIG unødvendig av Sondre å komme med den kommentaren.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
scar er scar:p han prøver å skaffe god propaganda, ikke alltid like effektivt, men er sånn scar er:)

Når jeg ser tilbake på rykte/faktebørsen, så er det ting jeg kunne ha sagt annerledes:) er vel sikkert flere også:) heftige krangler som kunne blitt ungått:) men hey, noe gøy må man jo ha:)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Går det ant å anskaffe et munnbind for Sondre? (yes) eller rett og slett få kontoene hans straffet for rett og slett frekke og nedrakkende kommentarer?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Gøy å slenge dritt til hverandre?

Ikke min feil at vedkommende lever opp til det :) Fakta har nå alltid vært fakta. Hvis vi ser bortifra bibelen og da vikingene trodde at jorda var rund.

Er vel vanlig v1 det her, krangel mellom scar og en annen. men skal si meg enig at det var VELDIG unødvendig av Sondre å komme med den kommentaren.

Verdenen var vart i 5 år, ikke rart folk kjeder seg litt :) Passer da utmerket at jeg tar krigen på forumet så alle kan ta del i morsomhetene!

scar er scar:p han prøver å skaffe god propaganda, ikke alltid like effektivt, men er sånn scar er:)

Når jeg ser tilbake på rykte/faktebørsen, så er det ting jeg kunne ha sagt annerledes:) er vel sikkert flere også:) heftige krangler som kunne blitt ungått:) men hey, noe gøy må man jo ha:)

Jeg er meg ja, the one and only! Jeg har vel hatt et par innlegg på v1 jeg også, og jeg leser dem enkelte ganger med et smil om munnen å tenker; "aaah, det var tider det! :)
 

DeletedUser

Guest
Er ikke mye poeng å spre propaganda på V1 forumet lenger. Er ikke akkurat så veldig vanskelig å se hvem som vinner her :)
 

DeletedUser

Guest
Scar vi spillte i BOL begge 2 jeg var der i 7mnd før du ødela hele greia, nå sitter jeg på kontoen avenged eneste jeg gjør er å holde den grønn.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Scar vi spillte i BOL begge 2 jeg var der i 7mnd før du ødela hele greia, nå sitter jeg på kontoen avenged eneste jeg gjør er å holde den grønn.

Nei "insert virkelig navn", det var mer enn en person sin skyld at BOL gikk til bunns. Den skylda er det mange som kan dele, meg inklusive om det blir bedre av den grunn.

Så skal du komme med beskyldninger så bør du også ha ALLE fakta før du slenger anklager rundt omkring.

Og p.s. Gidd være bitter for vann som har rent under brua for lenge siden.....

peace out
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Scar vi spillte i BOL begge 2 jeg var der i 7mnd før du ødela hele greia, nå sitter jeg på kontoen avenged eneste jeg gjør er å holde den grønn.

Jeg ødela hele greia? Og med det mener du? Du er vel ikke klar over at jeg faktisk ikke satt med en eneste tittel i den stammen heller.. Jeg hadde heller ingen rettigheter, kun mulighet for å se skjult. På en annen side så er det mange skal skal ha skylden for at BOL gikk i knestående, og der kan veldig mange ta på seg skylden, tom visse stammer skal påta seg skylden for at det som skjedde nettopp skjedde. Neste gang burde du kunne litt fakta før du slenger ut beskyldninger.

Holde den grønn? Vel, jeg hadde ikke forventet noe annet heller av deg og dine "skills" heller, så det er forsåvidt helt greit.
 
Topp