Ryktebørs

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Muligens spare deg for alle smilefjesene, Mumle? Så blir innlegget ditt halvparten så langt.
Jeg har ikke kommet her med noen løgner. Hvis du mener det, vennligst vis meg de.

Og hvis du mener at du har holdt deg unna forumet i flere uker, så er vel det fordi at forumet har vært ... dødt?
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Til å være norges beste, så tar'n tapet veldig dårlig :eek:
Mange uttalelser, men ingenting for å vise at det som blir skrevet inneholder noe sannhet.
 

DeletedUser

Guest
Var det itte 80ms? Dessuten var jo bækktajmen en fejk au da.

:)

Den var nok på 800 ms. Hadde den vært på 80 ms hadde jeg husket at du backtimet ekstremt bra, noe jeg ikke gjør. Men mener å huske at den var på 800 ms.


Nå suller du, du gikk da me på den avtala du å sa at vi itte skulle angripe non førr manda 5. mars sia du da var tellbars frå siden. Så da tok je det førr go fisk. Men som sagt, det var domt gjort tå mæ, børde ha skjønt at visse andre i eMo gladeli går på akkort me integriteten sin førr å vinna et nettlæsarspell. Men det er jo slikk en lærer, nå veit je jo åkke enn kan stole på å åkke som har 2 tomm 4 tomm i stelle førr riggra.

:)

Altså, jeg har ikke klisterhjerne, men jeg mener å huske at jeg sa at jeg måtte spørre først. Som jeg sa over her så TROR jeg at jeg sa det, men vet ikke. Men dette er jo egentlig uansett helt urelevant iom at du ikke var i TP og du var i en stamme der det bare var deg som var god som var igjen. Iom at vi ikke ville ha flere inn i TP måtte vi jo adle deg før eller siden, og dette visste du veldig godt. Så skjønner egentlig ikke helt hva du klager over her. Du spilte vel for gøy og visste hele tiden at du ikke hadde noen som helst sjanse mot 10 store spillere uansett.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke kommet her med noen løgner.

Å nasan vækser å vækser.

:)
Til å være norges beste, så tar'n tapet veldig dårlig

1. Je har aldri tittulert mæ som norges bæste
2. Hadde je vørti tatt i en feer faijt den dagen vi vart eni om, ja da hadde je kåmmi tell å gitt døkk all muli kudos.

:)
Mange uttalelser, men ingenting for å vise at det som blir skrevet inneholder noe sannhet.

Åssn skulle je klare å vise noe frå en sletta konto? Men det visste du jo gøtt au, var full dæffr du venta tell nå me å spørra. Men at du angreip mæ rætt etter at konton min hadde sendt ut deff bier i angrep er jo uomtvisteli, så får følk legge sammen to å to sjøl.

:)
Hadde den vært på 80 ms hadde jeg husket at du backtimet ekstremt bra, noe jeg ikke gjør. Men mener å huske at den var på 800 ms.
Altså, jeg har ikke klisterhjerne

:)
dette er jo egentlig uansett helt urelevant iom at du ikke var i TP og du var i en stamme der det bare var deg som var god som var igjen. Iom at vi ikke ville ha flere inn i TP måtte vi jo adle deg før eller siden, og dette visste du veldig godt.

Øh, hallo. Je visste gøtt at døkk kæra i eMo ville ta mæ ja. Je hadde jo allerede knust alle forsøka døres. Skifte stamme gikk jo itte på denna væla, å dessuten hadde jo TranxZ allerede sikla ner sæ i forsøka på å værve me i starten da je var stammelaus.

Men å gå derfrå tell å dra konklusjon at angrepstidsponkte er irrellevant er itte en logisk gildi dedduksjon. Spesielt i all den ti da je hadde avtaler me både Guan Yu å Avecci om et spesifikt tissponkt før hær ti vi skulle bættle om finalen.

:)
Så skjønner egentlig ikke helt hva du klager over her. Du spilte vel for gøy og visste hele tiden at du ikke hadde noen som helst sjanse mot 10 store spillere uansett.

Me en konto som itte hadde vøri ødlagt trur je nukk døkk skulle fått døkk en overraskelse. Men det visste døkk nukk gøtt au, var full dæffr skjedde ting som dom skjedde.

:)
 
Sist redigert av en moderator:

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Åssn skulle je klare å vise noe frå en sletta konto? Men det visste du jo gøtt au, var full dæffr du venta tell nå me å spørra.
Nå spurte jeg etter en qoute av avtalen den dagen jeg sendte angrepa, men heller ikke da kom det noe. Gleder forsåvidt mitt hjerte, at du har så høye tanker om meg.

Hadde je vørti tatt i en feer faijt den dagen vi vart eni om, ja da hadde je kåmmi tell å gitt døkk all muli kudos.
Og trur ikke noen feer ville ha hjulpet, og kudos har vi lite behov for. Så skal bare fortsette å "syte og bæse", som du starta med allerede da de første incsa kom. Ser på det som helt irrelevant at angrepa landet da, eller om de hadde landet i går.

Men at du angreip mæ rætt etter at konton min hadde sendt ut deff bier i angrep er jo uomtvisteli, så får følk legge sammen to å to sjøl.
Men ja, jeg må jo få beklage på det høyeste at jeg hækka meg inn på kontoen din og sendte def byer i angrep mot Avicii. Håpet at vår argeste konkurrent skulle få litt ekstra OD. Men heey, nå gikk det jo fra å være lett, til å bli veldig lett å ta deg ut.

Uansett, classicen kommer til en ende denne uka (?), og TP går av med en lekende lett seier. Etter at uke 1 var omme, var seieren aldri truet.
Hærlig innsats gutta... og jenta!
 

DeletedUser

Guest
Jeg må bare beklage alt dette styret Mumle. Saken er at kontoen vår ble hacket og så ble det sendt ut masse nukes mot deg. Så startet personen å adle et par byer av deg. Vi prøvde alt vi kunne for å få tak i passordet og få oss inn på kontoen, men personen hadde allerede endra mailen. Men personen som gjorde dette visste hvem som satt på Guan Yu så han ga passordet tilbake til oss etter at 10 byer var adlet, og da var det ikke noe poeng i å stoppe å adle deg, så da fortsatte vi like gjerne :)
 

DeletedUser

Guest
kudos har vi lite behov for
Kan itte akkurat si at sitinga å bæsinga di i dænna trå’n unnerbigger denna påstann.

:)
Men ja, jeg må jo få beklage på det høyeste at jeg hækka meg inn på kontoen din og sendte def byer i angrep mot Avicii.
Gjort er gjort å koppulert er koppulert som brura sa. Døkk gjorde full bære det døkk måtte får å klare å ta mæ. I siste innstans er det jo det spelle handler om.

:)
  • Og trur ikke noen feer ville ha hjulpet
  • Ser på det som helt irrelevant at angrepa landet da, eller om de hadde landet i går.
  • nå gikk det jo fra å være lett, til å bli veldig lett å ta deg ut.
Aaawww.. så nusseli når følk bresker sæ. Det naturlie spørsmåle som meller sæ blir jo da hæffr døkk gjorde som døkk gjorde viss det var så lett å ta mæ ut som døkk åutlajner. Eller hæffr eMo fæila så grasialt i alle dom tilire fårrsøka på å ta mæ ut. Følk er itte tette serru, dom våkner nukk å lukter kaffen så å si.

:)
Etter at uke 1 var omme, var seieren aldri truet. Hærlig innsats gutta... og jenta!
Seier tell eMo var aldri trua me den dualspekka lajnøppen døkk mønstra.

:)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Hva de andre nubsa i eMo gjorde var svakt og hodeløst. Måtte en stykk Guan Yu for å få norges beste ned i knestående.
 

DeletedUser

Guest
Hva de andre nubsa i eMo gjorde var svakt og hodeløst. Måtte en stykk Guan Yu for å få norges beste ned i knestående.

skjønner egentlig ikke hva dere skryter av . dere feiget opp hele gjengen . var 14 stykk på en konto :D alt som var av trussler rundt dere fikk dere inn i tp etter det jeg har forstått .. det er som og hugge dere til topps spørr du meg . til og med mumle hadde fått invite til tp`s stamme . nei ,dette kaller jeg ingen prestasjon fra tp side . kaller det heller pinglete :D
 

DeletedUser

Guest
skjønner egentlig ikke hva dere skryter av . dere feiget opp hele gjengen . var 14 stykk på en konto :D alt som var av trussler rundt dere fikk dere inn i tp etter det jeg har forstått .. det er som og hugge dere til topps spørr du meg . til og med mumle hadde fått invite til tp`s stamme . nei ,dette kaller jeg ingen prestasjon fra tp side . kaller det heller pinglete :D

Vi rekruterte ingen, vi hadde en premade og tok kanskje inn 1-3 (usikker på hvor mange) etter at verdenen starta. Vi adla alt av trusler, ikke rekruterte dem... ikke det at det var noe reell trussel, da. Få fakta riktig før du uttaler deg om ting du ikke vet noe om
 

DeletedUser

Guest
Vi rekruterte ingen, vi hadde en premade og tok kanskje inn 1-3 (usikker på hvor mange) etter at verdenen starta. Vi adla alt av trusler, ikke rekruterte dem... ikke det at det var noe reell trussel, da. Få fakta riktig før du uttaler deg om ting du ikke vet noe om

det morsome er at jeg bare kødder med dere :D hehe lager litt kvalm her for morro er så gøy og se dere sure her :D har ikke spilt hp en gang . nu kommer det vel 4 til som er like hissige som deg her :jfornøyd:
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Mumle, vi ville aldri ha deg inn i TP? Det stemmer at jeg snakket med deg, og at jeg og noen andre i TP diskuterte muligheten og konkluderte med at vi ikke ville ha deg.

Og gjerne back up det du sier om at jeg lyver. Isteden for å bare så og si at "nesen blir enda lengre".
 

DeletedUser

Guest
Det stemmer at jeg snakket med deg, og at jeg og noen andre i TP diskuterte muligheten og konkluderte med at vi ikke ville ha deg.

Og gjerne back up det du sier om at jeg lyver. Isteden for å bare så og si at "nesen blir enda lengre".

Session Expired den 10.01. klokken 12:18 skrev:
Om du skal spille seriøst er du velkommen hit.

Problem?

:)

Nånå, synes du var litt vell kravstor nå Tranxz.

Tsk, tsk. Boom gåwws det dajnamajt.

:)
 

DeletedUser

Guest
Takk førr kampn Momle Gausægg, synn du ikk kunne vær litt bedre når d jalt :p
 

DeletedUser

Guest
Takk førr kampen Guan Yu, sinn du itte kunne hølla dæ tell avtala vår. Men det hadde full sinne grunner at du angreip mæ "tilfeldivis" etter at "noen" hadde hækka mæ å itte ville vente tell je var oppe å gikk atte :p
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Æ gjor bar som æ fekk beskje om ^^ Kvinna på konton e knallhar, så e bar å følle ordre :D
Sæll så kjøp æ ikk heilt den hække historia du ha lagt ut. Næst gang får du bruk ett safere passord, og ikke gi det vekk til nån.
 

DeletedUser

Guest
det morsome er at jeg bare kødder med dere :D hehe lager litt kvalm her for morro er så gøy og se dere sure her :D har ikke spilt hp en gang . nu kommer det vel 4 til som er like hissige som deg her :jfornøyd:

Uff. Blir lei meg. Legg merke til lei meg og ikke sint/irritert/hissig. Syns det er ganske morsomt at du skriver rett ut at du er en kødd som ingen liker :D
 
Topp