Åssn skulle je klare å vise noe frå en sletta konto? Men det visste du jo gøtt au, var full dæffr du venta tell nå me å spørra.
Nå spurte jeg etter en qoute av avtalen den dagen jeg sendte angrepa, men heller ikke da kom det noe. Gleder forsåvidt mitt hjerte, at du har så høye tanker om meg.
Hadde je vørti tatt i en feer faijt den dagen vi vart eni om, ja da hadde je kåmmi tell å gitt døkk all muli kudos.
Og trur ikke noen feer ville ha hjulpet, og kudos har vi lite behov for. Så skal bare fortsette å "syte og bæse", som du starta med allerede da de første incsa kom. Ser på det som helt irrelevant at angrepa landet da, eller om de hadde landet i går.
Men at du angreip mæ rætt etter at konton min hadde sendt ut deff bier i angrep er jo uomtvisteli, så får følk legge sammen to å to sjøl.
Men ja, jeg må jo få beklage på det høyeste at jeg hækka meg inn på kontoen din og sendte def byer i angrep mot Avicii. Håpet at vår argeste konkurrent skulle få litt ekstra OD. Men heey, nå gikk det jo fra å være lett, til å bli veldig lett å ta deg ut.
Uansett, classicen kommer til en ende denne uka (?), og TP går av med en lekende lett seier. Etter at uke 1 var omme, var seieren aldri truet.
Hærlig innsats gutta... og jenta!