Ruby0444
Velkjent medlem
- Reaksjonspoeng
- 193
skjønner egentlig ikke hva dere skryter av . dere feiget opp hele gjengen . var 14 stykk på en konto alt som var av trussler rundt dere fikk dere inn i tp etter det jeg har forstått .. det er som og hugge dere til topps spørr du meg . til og med mumle hadde fått invite til tp`s stamme . nei ,dette kaller jeg ingen prestasjon fra tp side . kaller det heller pinglete
Folk liker å dikte opp ting i hytt å pine?
Vi rekrutterte en spiller som ikke var med i premaden - Brackenburry (Obs, Tw stats og HP sliter vist litt med gamle serveren. Er bare de ovenfor Brian Clough som er våres spillere)
@Mumle
Kan godt hende det er jeg som skrev dette til deg. Den ble antageligvis ikke oppfattet som jeg oppfatter den, og var tullete formulert. Men jeg ville gjerne hatt deg med oss, men om du ikke skulle spille serriøst var ikke det noe vits heller. Det var heller ikke tatt opp med o'store leder da du aldri kom med et konkret svar på serriøsiteten. Er nok jeg som har driti meg ut om dette er et ille problem.
Men tidligere nevner du at du ikke har tilgang til tidligere meldinger grunnet slettet konto, men når det kommer i din favør får du rota det opp?