Ryktebørs

Alone

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
så mye barnslig det kom her da..
 
Sist redigert av en moderator:

Alone

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ryktet sier at jeg "Alone" har 1200 runs :p (har ikke vært så alt for aktiv..)
+at ryktet sier at jeg quiter mest sansynlig denne verden, men ikke tro det blir for godt ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at vi har 15,3k runs og farmet mest av alle denne classicen :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at jeg "Alone" har 1200 runs :p (har ikke vært så alt for aktiv..)
+at ryktet sier at jeg quiter mest sansynlig denne verden, men ikke tro det blir for godt ;)

Sku tro du quitter no etter å bli nuka? eller blir du gira på en hevn? :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
So?

Har alikavell dem fleste "dagens raner" og det e ressursa som tells, ikke kor mange bya du greie å angripe per dag ;)

For the record, har 28,1k runs, kke 23k. Dessuten så har vi en dagens raner medaljer, og vi har ligget kun noen få 1000 ressurser bak hver dag. Ikke vær så skråsikker på at dere har så mye mer ressurser enn oss farmet ;)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ehm, det har du ikke.

@Supreme - ta i dag/igår (er fortsatt onsdag i Skottland, mens torsdag i Norge) som et eksempel. Kun 21k bak. Vi hadde 807k, dere 833k.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Mine mattematiske ferdigheter er egentlig veldig bra, men der skuffa jeg meg selv. Men poenget mitt står fortsatt like støtt :)
 

DeletedUser

Guest
Mine mattematiske ferdigheter er egentlig veldig bra, men der skuffa jeg meg selv. Men poenget mitt står fortsatt like støtt :)

Hehe mattematikk ekke barebare :p

Nei godt mulig dokker ligg forran oss siden dokker hadde farma meir enn dem 4 første dagan :)
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Noen saftige rykter her?

Som at det ryktes jeg har 300 poeng før noobprotection går ut
 

DeletedUser

Guest
Ryktene svirrer om stor intern uro i JFF. En leder skal visstnok være totalt fraværende, mens den andre lederen sensurerer all form for kritikk mot ledelsen som er å finne på JFFs forum. Det er visst mye bråk mellom forskjellige medlemmer i JFF i tillegg til denne rotete ledelsen.
 
Topp