Ryktebørs

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ser jeg på som svært tvilsomt når det kun er 1.214 LK på verdenen, og når jeg og mine venner har så mange :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Er det sikkert. Mange bør jo ha 1000 runs nå, selv har jeg 2854 runs nå.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Vel, jeg søkte først etter nick som du tidligere har brukt. Slik som Heralf og klepp14, og de var på rangeringslisten :eek:. Startet øverst og gikk ned til top 50 og gikk gjennom alle spillerne på TW stats og lignende, samt medaljer og stamme. For jeg har jo kontakter mange steder. I tillegg så har jeg snakka med folk som har snakka med deg etter HP starta. Dette gjorde jeg for noen dager siden fram til i natt. Og jeg vet hvem du er. Men trenger ikke avsløre deg for alle, så om du vil å kan jeg sende deg en PM in-game :) ?
 

DeletedUser

Guest
Vel, jeg søkte først etter nick som du tidligere har brukt. Slik som Heralf og klepp14, og de var på rangeringslisten :eek:. Startet øverst og gikk ned til top 50 og gikk gjennom alle spillerne på TW stats og lignende, samt medaljer og stamme. For jeg har jo kontakter mange steder. I tillegg så har jeg snakka med folk som har snakka med deg etter HP starta. Dette gjorde jeg for noen dager siden fram til i natt. Og jeg vet hvem du er. Men trenger ikke avsløre deg for alle, så om du vil å kan jeg sende deg en PM in-game :) ?

De kan du :) så rensker eg ut noen venner som ikke fortjener å vær på skype min og slikt lengre:)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Hyggelig å snakke med deg IG på PM :)
Nå har NB blitt fjerna for mange og...
 

-sonic-

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
298555_590.jpg
 

DeletedUser

Guest
Seus kor er melka mi?!
 
Sist redigert av en moderator:
Topp