Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Japp, e "app" e vel forkortelsen for applikasjon.

Ryktes at mumle adler Capture The Village??? :confused:
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Innlegg som omhandler wordfeud har blitt slettet. Vennligst hold dere til HP og rykter der - wordfeud kan tas priv eller på andre plasser, skype f.eks
 

DeletedUser

Guest
Vennligst hold dere til HP og rykter der

Øh. Nå har det sæ slikk at Vetle namnga den eine bi'n sinn på HP førr Wordfeudkongen. Dæff'r vart det preking om wørdfjud her på riktetrå'n sia det i aller høgeste grad var en ubekrefta påstand, altså et røkte. Var jo au dæff'r je utfårdra'n å slo'n ner i støvla i Wordfeud.

:)
 

DeletedUser

Guest
ryktest at jeg spillere hp men kan ikke nå :(
kan noen lær meg d?
 

DeletedUser

Guest
Ryktes sikkert det, Men trur ikke TBH kan gjøre så veldig mye motstand:confused:
 

DeletedUser

Guest
Mumle is bækk.

Men er jo et komplimang at TP ser mæ som så stor fiende att'n ser sæ nøtt tell å ta i bruk alle triksa i boksa. Skulle itte førrundre mæ om det kom incs frå TP nå.

:)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Du syns ikke at du har litt spesiell oppførsel til tider Mumle?

Men er jo et komplimang at TP ser mæ som så stor fiende att'n ser sæ nøtt tell å ta i bruk alle triksa i boksa. Skulle itte førrundre mæ om det kom incs frå TP nå.

Om du ikke har veldig svakt syn, Alzheimers eller noen andre funksjonshemninger som du kan bruke for å beskytte deg for slike teite uttalelser ber jeg deg droppe dem. Som du ser så spør Johan om hans oppfatning av at du anklaget oss for hacking var lik som din. Forskjellen når du kommer med dette blir at Johan spurte om noe, mens du satt en påstand og la ut et rykte om at vi sto bak "hackingen", som vi aldeles ikke gjorde. Dette bør tom. du forstå forskjellen på.

Ser også på din uttalelse der du sikter til at vi i TP står bak dette er noget upassende.
Men ser på det som et komplement at Mumle ser på oss som så godt likt at han legger ut helt syke rykter for å ødelegge ryktet TP har igjen etter stabben på SaD.

:)
 
Topp