Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktas att Grisepesten glömde bort hur man duckar tidigare idag.[/QUOThar ikke hatt sjangsen til og spille denne helgen i det hele tatt . har ikke vært på siden onsdag . har regnet med at noen har passet på kontoen . men det har ikke skjedd hadde jeg vært p skal jeg love deg det hadde settt andeledes ut der .
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Grisepesten glömde bort hur man duckar tidigare idag.[/QUOThar ikke hatt sjangsen til og spille denne helgen i det hele tatt . har ikke vært på siden onsdag . har regnet med at noen har passet på kontoen . men det har ikke skjedd hadde jeg vært p skal jeg love deg det hadde settt andeledes ut der .

Konstigt...:hmm:

Den ursäkten hör jag från varje spelare som jag adlar.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktes at grisen mistet et bein eller to. Tror Wacked koser seg med svinelåret..

[Spoil]
julemiddag.jpg
[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att DN inte kan plocka byar av oss, istället måste dom övertala spelare att ge bort dom gratis ;)
Ryktas vidare att nivån på denna classic är skrämande låg, .se får detta att se ut som en lekstuga.

Ryktes at Wacked sin selvgodhet igjen fikk seg en smekk. Hva er det med å skryte seg selv opp i skyene, for så å gi null motstand når man faktisk får noen angrep på seg?
 

DeletedUser

Guest
Om du faktisk hadde hatt noe mellom ørene så hadde du skjønt at duden sov så tidlig på en søndag og det er høyest unormalt å klare å forsvare seg på TW i søvne :)
 

DeletedUser

Guest
Nå sov han faktisk ikke så veldig lenge, en i stammen fikk post av han kl 9. Da hadde han mistet 4 byer, han hadde altså 21 igjen. Likevel var det ikke noe forsvaring å merke etter kl 9 heller, så du må nok bite i deg den kommentaren.
 

DeletedUser

Guest
Iom at Internet Meme er en relativt god spiller vil jeg anta at det var en grunn til at han ikke forsvarte seg. Men skal ikke si noe sikkert dene gangen, hehe.
 

DeletedUser

Guest
Man er ikke bedre enn det man presterer. Merkelig hvordan han plutselig går innaktiv etter å ha adlet svineinfluensa i flere dager, og senest samme natt sente adler.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Iom at Internet Meme er en relativt god spiller vil jeg anta at det var en grunn til at han ikke forsvarte seg. Men skal ikke si noe sikkert dene gangen, hehe.

Er man god så tilpasser man seg til serveren og han burde jo da vært oppe på søndagsmorgen da sannsynligheten for incs er ekstra stor på denne tiden.
 

DeletedUser

Guest
Njaaa. Personlig syns jeg det blir litt vel drøyt, da de fleste liker å sove lenge i helgene. Om man da står opp tidligere pga TW legger man litt for mye i det. Menmen, min mening.
 

DeletedUser

Guest
Njaaa. Personlig syns jeg det blir litt vel drøyt, da de fleste liker å sove lenge i helgene. Om man da står opp tidligere pga TW legger man litt for mye i det. Menmen, min mening.

Han gutten her har skjønt det, om man velger å ofre skjønnhetsøvnen for tw går det for langt :sleepy:
 
Topp