Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Primissene for at rattus fikk komme inn til oss var at sondre ble fjernet fra kontoen. vi orket ikke intriger. Å det er ingen hemmelighet at hvor en sondre er så blir det endel uønsket trøbbel...
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
kan vi putte den på fakta, jeg jo kicka hvorfor skrive det her da? :awesome::razz:(angel)(yes):gjeip::Surprised::rolleyes:(party)(whew):cry::cool:(love):hmm:(star)(giggle);):confused::eek:ff topic::hjelp::party::warrior::devil::eeek::flau::tunge::grin:(kyss)
 

DeletedUser

Guest
Primissene for at rattus fikk komme inn til oss var at sondre ble fjernet fra kontoen. vi orket ikke intriger. Å det er ingen hemmelighet at hvor en sondre er så blir det endel uønsket trøbbel...

Ah, da henger jeg med! Liker at dere tenker langsiktig :)
 

DeletedUser

Guest
Såklart kan intriger være morsomt, men for mye av dem blir bare unødvendig.
 

DeletedUser

Guest
Det er din versjon, jeg er ikke enig i at du bare laget intriger i/med omg :p

Du fikk uansett nye muligheter, samme hvor mye krøll du laget på v10 ;) Tydeligvis er ikke du av samme kaliber mot andre som jeg var mot deg ;)
 

DeletedUser

Guest
Tydeligvis er ikke du av samme kaliber mot andre som jeg var mot deg ;)
Hva mente du med den egentlig? :)

Ang. v10 så måtte noen ta tak i de uaktive, jeg gjorde det. Feil måte? Kanskje, men MANGEN fikk fart i rævva.
Det med at Merken leavet til p0k3 pga meg? han er selv ansvarlig for egne handlinger. Hvis han velger å la en diskusjon mellom meg og han påvirke det valget så var det helt og holdet opp til han.
Fatal som jeg fikk internadlet, sier seg egentlig selv.
Når jeg klaget på aksjonene dere oppga alt av info om på forumet, trenger jeg å begrunne hvorfor aksjonene reiste på besøk til gamleerik?
Må jeg i tillegg begrunne hva som skjer når 70% av AREA/H siden ikke bidrar med noe? Inkludert 2 av den siden's største spillere?
Eller må jeg forklare hvorfor jeg tok invicta med meg over til H for å få H på en andre plass? (noe du ba meg om å gjøre, å jeg gledelig gjorde det pga jeg, enkelt å greit, ikke liker fyren?
 

DeletedUser

Guest
Er det ikke snart på tide å slutte å snakke om hva folk har gjort på V10? Dette forumet er om V12, skal dere diskutere noe om V10 er jeg sikker på at det ikke bare er jeg som syns dere skal ta det et annet sted. Irriterende å se at det er skrevet en ny post på V12 forumet og så handler det bare om V10...
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det ryktes at jeg er helt enig med rustern.......v10 var en helt ubetydelig og uinteressant verden. Nu er vi på v12.
 

DeletedUser

Guest
heh, vil si at kilden du får høre om alle disse ryktene, er ganske pr0!
 
Topp