Ryktebørs

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Ryktes at CKH snart kommer til å kjøre litt mot BS!? Ihvertfall riktig tidspunkt å slå til på...
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at jeg blir nedsnakket av en inaktiv dual, som derfor ikke har noe å si mot min spillestil - ettersom han selv ikke spiller og hans spillestil derfor lukter vondere.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at din logikk har flere hull enn en istykkerskutt sveitserost. Da jeg ikke spiller på V12 eksisterer ikke min spillestil her, og kan derfor ikke skape lukt.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Løgn er ut som vegarado sier. Så hvorfor lyver DU Grimgutt?

-ryktet sier at Grimgutt lyver.

Men om han er DIN dual, så er det vel DIN spillestil han må følge? Skal man først ha en dual, bør man vel finne en med relativt lik spillestil... Ellers blir det for dumt.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at det er en epidemi ute og gå. Alle skal gå på hinandens totter...
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at Sondre håpet på, at flere stammer hadde erklært krig mot BS.........eller er det nu RFLF han går etter?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det ryktes at Sondre sin store profeti forrigedagen, om at BS ville være under 100K i går, heller ikke holdt stikk.

Upps, det var vel Fakta
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
eg sa aldri at dere komme jeg spurte derimot om dere kom til og gå under 100k jeg :)

Men hjelper lite når dere ikke sammarbeide sammen ingame helle (giggle)(rofl)

Er forsåvdit enig med Robert :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at jeg ikke kjender Robert! Og ryktes at jeg ikke er bekjendt med at vi ikke samarbeider inna i stammen, eller vi ikke samarbeider med andre stammer!
 
Topp