Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktes at det å ta inn en liten, ubetydelig, helt noob spiller kun for informasjonen han/hun bringer med seg har begynt å bli sett på som et godt strategi (?).
 

DeletedUser

Guest
Hvor mange % av -RE- sine adlinger, har på en eller annen måte vært en internadling? :p
(mitt begrep av internadling: Når ingen motstand blir ytt, men "forsvareren" er klar over hva som skjer/hjelper til. Uansett stamme.)

Jeg svarer her da jeg ikke føler spørsmålstråden er en tråd man skal diskutere så voldsomt på :)

Utifra min definisjon av internadling, er det det som ligger i selve ordet som er definisjonen. Og iom at intern har noen lunde synonym med innad (feks i stammen) så er det i mine øyne kun adling av spillere som tilhører stammen. Og, ja, det var jeg som ga deg det negativet ryktepoenget, nettopp fordi jeg har irritert meg over din definisjon av internadling flere ganger ^^ Du skjønte sikkert at det var meg også utifra tidspunktet jeg ga deg poenget og når jeg skrev innlegget på spørsmålstråden :)

Men iom at du har en litt "spesiell" (liker å kalle det det ;) ) definisjon av dette begrepet, så er vel kanskje definisjonen av motstand også fritt frem? Jeg vil anta at din definisjon av motstand ligner noe på "når motstanderen ikke prøver på noen som helst måte å forsvare seg". Mens kanskje min definisjon av ordet motstand ligner på "når fienden prøver alt han kan for å forsvare sine byer, men mister dem likevel". Hvis vi hele tiden skal ha våre egne definisjoner av forskjellige ord, hvordan kan da mennesker kommunsiere med hverandre? dette begynner faktisk å minne meg på en tullefilm jeg så på youtube om en danske som skal handle i butikken, men den kjøperen og selgeren ikke har samme definisjon av ordet ;) (Off topic)

Jeg vil bare avslutte med og faktisk svare på spørsmålet ditt, som egentlig var meningen med innlegget mitt, men så skrev jeg bort med masse annet tull. For nå har det seg sånn at i følge min definisjon av internadling, så har CKH mer prosent av adlingene sine på CKH byer enn det -RE- har av -RE- byer. Men så trenger ikke nødvendigvis min definisjon være den riktige heller :)

2en3qef.png


j7gw04.png
 

DeletedUser

Guest
Kunne du ikke bare skrevet noe slikt med en gang istedet. Slike svar respekterer jeg veldig mye mer enn signaturløse neg rykter :p

Og poenget med spørsmålet var todelt:
1: Jeg lurte oppriktig på prosenten, uten å gidde å regne ut selv.
2: Skape litt liv på forumet.

Jeg lyktes jo greit :p

Og årsaken til at jeg la til min tolkning, var jo at jeg er fullstendig klar over at folk ser forskjellig på dette begrepet. Derfor ville jeg at svaret skulle komme etter min tolkning, og la til den.
Hadde jeg skrevet det slik:
"Hvor mange % av -RE- sine adlinger har vært internadling?"

Da ville jo selvsagt vært et mye mer åpent spørsmål, uten spesielle kriterier.


......ryktes det om, vi er jo tross alt i ryktebørsen :p
 

DeletedUser

Guest
Da ryktes det at -RE- har 10% av adlingene sine som er internadlinger :grin:
 

DeletedUser

Guest
Takk :p


Ryktes at Tvutt er første konto med:

Paladins styrke
Din paladin har funnet alle gjenstandene
 

DeletedUser

Guest
Fikk den like før jeg posta det der. Ser ikek flere har den, men tror den kanskje er skjult ved default(?)
 

DeletedUser

Guest
Da beklager jeg for å ha lagt ut falskt rykte... Tilgir dere meg? (angel)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Ryktes at Hvalen sier spillerbyene han tar er så lette at de kan regnes som gråbyer (rofl)
 

DeletedUser

Guest
Siden du ber så fint, så skal jeg bøye meg i støvet å akseptere beklagelsen ! Men ber om at det ikke skjer igjen (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at noen har hatt STORE problemer med å ta en enkel by :mehe:
 

DeletedUser

Guest
Det stemmer!

Ryktes at flere -RE- spillere har blitt rimma, og at trenden fortsetter..
 
Topp