Ryktebørs

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hvorfor skriver dere i v12-forumet?

Men ja. jeg vurderer å starte dersom jeg kommer i en god stamme, så får vente å se:)

EDIT: My mistake! Er så vandt med å scrolle helt ned for å komme til v12-forumet :D
 

DeletedUser

Guest
hehe næmmen er du tilbake igjen zod ;) og på sondre sitt team (facepalm) . feil side må jeg si, men lykke til kompis ;)

Du missforstår, mente bare at vi sees på verden 13 ;p

Har ikke valgt noe som helst side enda, bestemte meg idag at jeg skulle prøve meg på verdenen her.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at je itte har fått noen premade forespørsel. Forgotten :(
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ryktes at eg heine og peera spiller sammen på v 13 og at vi har premade no sånn eg forsto det :D

kan det bli en ny seier :mehe:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg kommer til å teste v13 bare pågrunn av fakegrensen! In yo face, fakers! hah
 

DeletedUser

Guest
ryktet sier at v13 hadde de mest skuffete instillingene ever :D
 

DeletedUser

Guest
v12 hadde mer skuffende instillinger. Hva er så gale med v13 sine at de er værst ever?
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Hva er skuffende med innstillingene da? Syns de er bra jeg. Ikke noe trøbbel med forsvarstropper lenger xD
 

DeletedUser

Guest
v12 hadde mer skuffende instillinger. Hva er så gale med v13 sine at de er værst ever?

kommer fra smak til smak, men utav hva jeg likte, så var det bare 1/3 av instillingene som jeg syntes var fine.

Her er f.eks de jeg ikke likte
Bueskytter: Nei
Moral: Ja, de første 90 dagene
Barbarlandsbyer: Ja, vokser raskt til 8000 poeng
Milits: Ja, opp til 2 byer
Kontoadmin: Ja
Lojalitet 20-50
Rekkevidde for adelsmenn 50 felt
Premiumfunksjoner Alle
Valg av startposisjon Nei
Fakegrense 1% av landsbypoeng
Haul Begrenset
Vinnerkrav En stamme må holde 12 unike skatter i 72 timer. De første skattene dukker opp etter rundt 90 dager.
 
Topp