Ryktebørs

izanami

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Er vel ikke flere enn en type liste her på forumet, så det var vel ikke så vanskelig å forstå...

Ryktes at jeg er trøtt :/
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
han gikk inn igjen grunnet stammes beste og for det saken skal løses ^^ vil si er løst ;) er mye imellom som eg ikke vil gå innom ;)

Ryktes at det gleder oss alle, at Zippy er tilbake i SMACK..........og det ryktes at jeg ikke er interessert i årsaken til den "såkaldte" krangel......jeg bare ser på resultatet: Zippy er i SMACK hvor han var fra før, så ingen endringer der i gården. ( Stammens beste eller ikke)
 

izanami

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Så bra at det gleder deg :)

Ryktes at jeg ønsker dere alle en God Jul, men ryktet kan desverre ikke bekreftes. (wasntme)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
eg ønsker alle god jul og vil også bekrefte det :D

måtte alle kose seg med masse god julemat :awesome:

dette er en fin tid nå som vi skal sammles rundt familien og kose oss med mat og vin og øl (for noen blir det bare brus)

men alle får som sakt ha en fin JUl også håper eg alle får det de har ønsket seg i hele år ;)

-mvh- nicehunter
 

DeletedUser

Guest
Ryktes om at SMACK utnytter gavmildheten til folk i julen og prøver å skaffe spioner i WInc/NUKE(bekrefter like gjerne mitt eget rykte).
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at man ikke må sjenere Zippy.....da får man negativt rykte. Men greit når det kommer fra den kanten. Og så ryktes det, at man får negativt rykte, om folk ikke skjønner hva man skriver...........gi meg et norskkurs da!!!
 
Topp