Ryktebørs

DeletedUser

Guest
JAMMEN MÅ DERE HA DET INN MED TESKJE?

Bare for å rette opp i noe.

Jeg har ingenting med hvor skattene plasseres å gjøre. Jeg ble like overrasket som enkelte andre som sendte ticket når jeg så hvor de ville bli plassert. Skattene liker områder hvor det er flere stammer, ikke et område hvor en stamme er en del større enn alle andre. Det er sånn de er lagt inn på spillet!

Gir det en slags "straff" til en stamme som faktisk klarer å ta over et kontinent? Helt klart.

Det er virkelig lavmål å hevde at tw-team hjelper SMACK. SMACK og da spesielt MZ har vært heldige med at stammen har vært fordelt over et såpass stort territorium at skattene har dukket opp i nærheten. Slik var det ikke for Deceit denne gangen. Det kommer jo en ny runde med skatter etterhvert og da vil kanskje skattene ende opp i mer gunstige posisjoner for dere.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Grunnen for at skattene kommer nærme meg kan vel ha noe å gjøre med at jeg så og si ligger spredd over hele kartet? Tenkt på det?
 

DeletedUser

Guest
På en verden med skatter blir kanskje dette "dårlige clusteret" til er bra cluster? Slik ståa er nå så har jo dette vært en genistrek fra MZ-siden.
 

Sir Crazy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Virsker som dere har tatt seieren på forskudd ^^ v13 er langt fra over, fortsatt mye som kan skje så slutt og sutre å vis hvem som er sjæf ! ;)
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
ryktes jeg har endelig kommet igang igjen,
også ryktes det at implicated har mista endel off i det siste (nod)
 

DeletedUser

Guest
og ryktest de at noe snart har halveis med skatter på v13 (nod)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
På en verden med skatter blir kanskje dette "dårlige clusteret" til er bra cluster? Slik ståa er nå så har jo dette vært en genistrek fra MZ-siden.
Uenig her. Skatter kommer somoftest ut tett til rimmen. MZ har ikke en slik posisjon. Vil mer kalle det flaks. Og nå er det ganske utrolig at ikke en eneste skatt kommer i k55. Det er hva man kan kalle uflaks.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Kom dog en skatt 4 felt unna K55 ;)

Dere har jo dessuten hatt 2 skatter, bare at den ene ble gitt til JFFA og den andre mistet til ~DW~ (giggle)
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Ryktes at det er fordi all adelskjøpinga begynner å sette sine spor i lommebøkene til selv de rikeste i sMACK(nod)
 
Sist redigert:
Topp