Ryktebørs

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hmm, mon tro om ikke disse to henger sammen? :mehe:

Stor sannsynlighet for det. Selv om det var nevnt et overdrevet antall adelsmenn.
Har så og si ikke gjort noe siste 2 mnd., så tenkte det var greit å gjøre meg klar til nyåret med noen nye byer å denge 41 (20 og 21) med.

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Opsann!
Må si du er ekstrem her Tom. 2 dager vekke hvor jeg ikke fulgte med statsen, og kommer tilbake å ser at du har slukt utrolig +1,358,959 på en dag. creds. (clapping) V14 er jo forsåvidt en grå verden, så å benytte seg av dens enorme effektivitet ser jeg ikke noe gale i. Torquemada har i forhold til andre spillere på verden adlet mye mer fiender byer enn de fleste andre, og er derfor ikke helt urealistisk med mye grå byer i samme slengen.

Lagde du hauger med tog i noen få byer eller adlet du veldig spredt?

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Stor sannsynlighet for det. Selv om det var nevnt et overdrevet antall adelsmenn.
Har så og si ikke gjort noe siste 2 mnd., så tenkte det var greit å gjøre meg klar til nyåret med noen nye byer å denge 41 (20 og 21) med.

Overdrevent? Tenker det var mer et minimum antall jeg (giggle) Man ser jo det på adlingene de siste dagene.

DeletedUser

Guest
Torquemada har ikke gjort annet enn å spamme lykkehjulet og kjøpe gullmynter (rofl)

Men tror ikke jeg hadde orket å sende ut så mange tog..

DeletedUser

Guest
Ryktes at folk ikke er så innaktive som jeg trodde de skulle være i dag :) bortsett fra her da :D

DeletedUser

Guest
Kan vel nesten bekrefte dette, men tror det også har noe med at mange av det som var mest aktive her på forumet har sluttet å spille på v14.

minecraft1996

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Tror heller dette har noe med jula å gjøre mange har fri fra skole og jobb, som fører til at folk rett og slett ikke gidder og bruke så mye tid på tw når de har familie og venner på besøk. vi kan nok regne med at aktiviteten kommer tilbake på nyåret ^_^

Topp