Ryktebørs

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
hvorfor nevnte du bare oss spesifikt da?

Symphonize har hele tiden snakket stort, og tåler her ikke kritikk. Snarere tvert imot, de begynner å sippe og blir sure.
Noe som er ekstremt merkelig. Hadde jeg fått så grisedeng som symphonize og røkla i 20 får hadde jeg ikke turt å åpne forumet engang. De skjønner ikke at alle ler av dem, og da må noen si ifra.

Som du ser skriver jeg til alle på symphonize, jeg har ikke peiling på hvem det er, det må dere nesten vite selv

Om du skal fortsette å flisespikke på små detaljer som du tilogmed tar feil på ber jeg deg gjøre det til meg over skype (casper.eid). Dette er forumet hvor det er et poeng i å ikke opptre tilbakestående. På skype kan jeg også bruke de ordene jeg ønsker å bruke om dere
 

DeletedUser

Guest
Som du ser skriver jeg til alle på symphonize, jeg har ikke peiling på hvem det er, det må dere nesten vite selv

Om du skal fortsette å flisespikke på små detaljer som du tilogmed tar feil på ber jeg deg gjøre det til meg over skype (casper.eid). Dette er forumet hvor det er et poeng i å ikke opptre tilbakestående. På skype kan jeg også bruke de ordene jeg ønsker å bruke om dere

Nei, når du går offentlig ut på forum og påstår en haug om oss uten noen form for bevis. Så skal vi da få lov til å svare offentlig også? Å nei, det stemmer det. Er jo bare de som har ego på størrelsen til phenix som har lov å bruke dette offentlige kommunikasjonsmiddelet? Vel, da kan vel egentlig forumet legges ned?
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Fakta jeg dømmer dere på

Alt på den siden der er totalt elendig
Vennligst forlat tribal wars

EDIT:
Venter også på dette varslede superinnlegget ditt, men regner med at det var like mye ment som at dere ikke gir dere med det første
 

minecraft1996

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Jeg har ikke tid til å svare på alt dette nå, men tro meg. Du skal få svar.
Jeg aner ikke hvem du tror du er, men du burde lære deg hvordan den virkelige verden faktisk fungerer. Er noen som ikke har lært å behandle folk med respekt. Men slapp av, jeg skal gi deg et godt langt svar i morgen.

Gi beskjed 15 min før, jeg må få fiksa popkorn :D
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Har egentlig ikke sett noe grunnlag for det du sier Phenix, hvis ingen hadde blitt adla i en krig ville ingen verdener ha slutta.

Det er forskjell på "noob" og ikke være flink i et spill, men det betyr ikke at de som er dårlige ikke skal få spille det for det om.
 

DeletedUser

Guest
Sånn, da har jeg tid til å svare phenix og alle de andre i tråden.

Hva skjedde med å kjempe til siste slutt?
Ikke så gøy når du plutselig har front med oss, eh?
Bare slett kontoen din, du er for dårlig til å være på denne verdenen.

Først av alt så vil jeg si at det jeg skreiv her i går var fra en forsvarers standpunkt. Der du phenix startet med å snakke ned på oss ved å si at vi er for dårlige for denne verdenen. Hvordan du mente det i den sammenhengen vet jeg ikke. Men ja, vi blir adlet ned så vi er ikke gode nok til å være på denne verden under de omstendighetene som er der nå.

Min dual og gode venn svarte med å motbevise din påstand at vi først nå plutselig hadde fått front MyTH. Der han også forspør seg hvilket grunnlag du har for å snakke dritt om oss og 20 gjennom verdenen. Der du flere ganger har gått veldig negativt ut mot enkelt spillere som har forsøkt å sette sin fot på det offentlige forumet.

Og nå begynte ting å bli spennende, her er svaret ditt:
Jo, nå skal du få høre!!
Dere har aldri hatt front med oss før dere adlet noen få byer oppi toppen og stacket dem til randen.
Etter (og før) denne insane store seieren har dere adlet ekstreme mengder gråbyer og innadel i safesonen til deres allianse, hvor fronten var dekket av ORLY?. Dere imponerer stadig! (<- sarkasme)

Jeg har stadig vekk vært under angrep av de udugelige spillerne på denne kontoen, og det har vært noe av det dårligste jeg har sett på .no. Her angripes det med deff, bommes på støttesendinger som dreper egen adel osv.. Allikevel våger dere å klatre til topplisten, og synes dere selv er flinke. Det var nå nylig jeg fant ut at dere faktisk er flere som samarbeider om dette totalt elendige drivet. Jeg trodde i lang tid at det var én veldig liten kid som satt bak spakene. Så feil kan man ta! Med duals bør det ikke være mulig å være så dårlige som dere. Å være flere om å drive en krig på EN konto over lengre tid er ekstremt enkelt i forhold til å gjøre det alene og uten KVer. Tilsammen gjør dere det dårligere enn så og si alle enkeltspillere jeg har møtt.

Jeg har aldri hatt byene mine rundt dere stacket over mer enn et par dager, dere er så ekstremt enkle å lese og forsvare seg mot..

Ingen av dere har behov for møkk som dette på forumet? DERE ER den største møkka på forumet, og på v14.
Jeg mener helt ærlig at dere burde legge opp alle sammen, for dette spillet er tydeligvis noe dere ikke har greie på.
Dere har ikke engang innsikt nok til å se det selv. Dere burde skamme dere og forlate tribal wars for godt.





*LITT SENERE*



image.php


excuse-me-but-gtfo.jpg

Så her får jeg først av alt klarere opp i et par småting som irriterer meg grønt.

1. Du starter med å fortelle om noe du tydeligvis enten ikke vet eller velger å la være å fortelle hele sannheten. Vi startet med å adle en 15-20 Polarbear byer helt i toppen av 20 sitt cluster rett ved siden av ORLY?, og Melis ved siden av der igjen. Dette var gjort fra en forholdsvis lang distanse, med noen hjelpebyer vi hadde adlet av grått. Dette skjedde rundt starten av november om jeg ikke husker så alt for galt. Dette var vår første front på denne verdenen. Som vi stacket, av naturlige årsaker. Deretter fikk vi en beskjed om å adle inn så mye vi kunne av riot for å sikre killer4 og sirsmokealot fra å ha en ukontrollerbar front. Vi fikk beskjeden om dette 2-3 dager etter dere allerede hadde begynt en offansiv mot en Riot som ikke hadde vært pålogget på veldig lenge. Vi klarte ikke å overta den store fronten vi egentlig skulle ta, siden dere var raskere enn oss. Det ente opp med at vi bare fikk 9 av ca 15 byer vi hadde sendt adels mot. Men alikevel det skaffet oss enda en front langt unna vårt eget cluster.

Deretter en stund etter mye av melis hadde blitt spist opp og Torquemada hadde vært lite aktiv over en lengre periode bestemte vi oss for å begynne å adle ned fronten til melis. For å bistå der. For at den ikke skulle bli spist av Torq når han ønsket det.

Her er et bilde av hvordan vår front så ut da.
:Forklaringer:
Gul = Oss
Rosa = Torquemada
"Lys rød" = MyTH
"Mørk Rød" = Resten
"Grønn strekk er der vi hadde front
Blå strek er hvordan fronten til ORLY så ut når vi hadde den grønne fronten.


Det er kanskje ikke den største fronten, men det er definitivt mye mer en "noen få byer" som du uttalte deg med.

2. Ja, vi har adlet mye gråbyer. Jeg tenkte faktisk å gi en kort forklaring hvordan vi kom oss fram i dette spillet for å prøve forklare hvorfor vi har adlet en del grått. Men før det, så er det ikke noe galt i å adle grått for å forsikre fremtidig vekst. Så fremst du ikke har gode tydlige fiende adlingsmuligheter.

Vi startet spillet den 6 juli, som vil si nesten 2 og en halv måned etter serverstart. Vi startet på rimmen, der vårt ytterste cluster er plassert i venstre nedre hjørne av kartet. Vi vokste relativt fort, men var uten stamme og veldig langt bak resten av spillerne som hadde startet tidligere. Vi adlet 50/50 av bonus og spillerbyer. Og fra min egen erfaring fra Travian, som jeg hadde spilt på et forholdsvis høyt nivå 4-5 år før dette. Så var farming veien å gå. Vi farmet og spilte en ekstrem mengde. Jeg går fremdeles på skole, og skolen hadde akkurat begynt i dette tidsrommet, så min aktivitet gikk fra veldig høy til nesten ingen over en periode på over en måned. Det er her det er fint å ha en dual du kan stole på. Han jobber, og fikk gjort mye fra jobben samt at han var veldig aktiv på kveldstid også. Dette holdt kontoen i gang, og jeg fikk sakte men sikkert motivasjonen tilbake. Som skjedde sent i september/tidlig oktober. Etter det holdt vi kontoen i gang ca 50/50 helt fram til desember. Der D3troiit (adumbsloth på forumet), begynte å miste motivasjonen. Siden da har jeg stått for all adlingen, og gjort det meste. Men han har vært tilstede og fått med seg hva som skjer, og gjort enkelte ting i ny og ne. Så ja, dette er hvordan selve dual biten har vært, så det er oppklart. Det er helt klart fordeler med å ha en dual, det har vi ikke sakt noe imot heller.

Men tilbake til punkt nr 2. Vi adlet mye grått + IS for å kunne bygge oss opp en grunnpakke, som stadig men sikkert jobbet seg oppover mot fronten. Det ble også mye innadlinger, siden plutselig var ca 25-30% av stammens landsbyer grå og de måtte fjernes for at dere ikke skulle få tak i dem. Dere fikk tak i en del, som dannet flere clustre bak vår egen front.

3. Vet ikke helt hva du mener med å angripe med deff? Bortsett fra readlingsforsøk der de eneste tilgjengelige troppene var deff. Fint du kunne utdypet dette?

Med duals bør det ikke være mulig å være så dårlige som dere. Å være flere om å drive en krig på EN konto over lengre tid er ekstremt enkelt i forhold til å gjøre det alene og uten KVer. Tilsammen gjør dere det dårligere enn så og si alle enkeltspillere jeg har møtt.


4. Først og fremst så tenkte jeg skulle referere til denne som jeg fant i spørsmålstråden, der tidligere spørsmål var "Topp 3 spillere i 20 og hvorfor?":
1. Symphonize - Aldri vært i kontakt med, men av det jeg kan se på stats og hva jeg har hørt er dette en kar med litt futt i.
2. Dr. Killer - Eneste spilleren i 20 jeg har sett klare å ikke treffe nattbonusen ved masse-nuking
3. egrob - er ikke noe særlig god, men har klart å holde seg i live over en lengre tid ved hjelp av flykting. God til å flykte da!

Jeg har ikke noe behov for å få skryt eller ros eller noe som helst fra deg, men du liker å vinkle innleggene dine og informasjonen som følger med dem etter dagsformen din.

5. Du nevnte over at det er mye vanskeligere å drive en krig uten duals og uten KV, og dette er jeg fullstendig enig i. Vi har dog aldri benyttet KV på denne verden, men har vært kv for andre.

6. Du har nevnt flere ganger i denne tråden at jeg har skrytt meg selv opp i skyene. Jeg har sett over en del av mine innlegg, og ikke funnet noe som tyder på dette? Hvis du finner noe, så skal jeg beklage for det. Men ikke før du FAKTISK har faktaen på bordet.

7. Selvom dualen min la seg flat og sier at vi ikke er de med mest erfaring, så fortsetter du å snakke til oss som om vi ikke inser at dere har bedre "ingame" egenskaper enn oss.

Så videre til neste post:

Jeg svarer med:
Jeg har ikke tid til å svare på alt dette nå, men tro meg. Du skal få svar.
Jeg aner ikke hvem du tror du er, men du burde lære deg hvordan den virkelige verden faktisk fungerer. Er noen som ikke har lært å behandle folk med respekt. Men slapp av, jeg skal gi deg et godt langt svar i morgen.

Fordi jeg ikke har tid til å gi deg et godt svar der og da, men samtidig ønsker å formidle at oppførselen din er uholdbar.

Du svarer med dette:
Å se på det her da, nå skal symphonize bli stor i munnen som vanlig.
På hvilket grunnlag skal jeg gi deg respekt? I utgangspunktet respekterer jeg alle inntil de ikke forjener det lenger.
Dere har ikke gjort en eneste ting jeg i det hele tatt kan prøve å respektere, snarere tvert imot.

Hvordan den virkelige verden fungerer, kjempebra argument på et forum om et spill.
Ja, lov meg gull og grønne skoger i morgen du, selvom jeg vet du ikke kan prestere

Først av undrer jeg veldig på hvem som prøver å være stor i munnen? For meg som prøver å forsvare oss mot flere falske påstander, så undrer jeg veldig på hvordan du tenker? Er vel deg som begynner med å plukke på oss? Er bare rimelig å kunne snakke tilbake?

Så kommer Kenneth med en flott en:
Wow Symph, litt utrolig hvordan en taper kan være så stor i kjeften på fora ass. Kan du ikke følge alle de andre "taperene" fra ORH/20 sitt gode eksempel, bare holde tett mens dere taper byer? Djeez.

Ja, vi har tapt. Og det har vi sagt opp til flere ganger, men vi lar oss ikke bli behandlet som søppel av den grunn. Igjen lurer jeg veldig på hvor jeg har vært stor i kjeften?
Men i følge denne og phenix sin logikk, så fungerer det offentlige forumet for v14 akkurat på samme måte som deres eget stammeforum. Bare vinnerne har lov til å bruke det..


Når vi svarte i denne tråden, så var det for å både forhøre oss om hva vi har gjort galt og samtidig som vi legger oss flat.
Jeg tar ikke imot dritt i trynet uten å kunne snakke for meg.

Som du ser skriver jeg til alle på symphonize, jeg har ikke peiling på hvem det er, det må dere nesten vite selv

Om du skal fortsette å flisespikke på små detaljer som du tilogmed tar feil på ber jeg deg gjøre det til meg over skype (casper.eid). Dette er forumet hvor det er et poeng i å ikke opptre tilbakestående. På skype kan jeg også bruke de ordene jeg ønsker å bruke om dere

Føler denne summer godt opp hvorfor tw forumene dør fortere enn fluer.
 
Sist redigert av en moderator:

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Tok det deg hele dagen å skrive dette?
Ikke særlig imponert.

Du sier deg enig i at dere er for dårlige for denne verdenen, det setter jeg pris på!
Unnskyldningene dine er patetiske, mangel på tid og slikt holder bare ikke, alt handler om prioriteringer og å løse tidsproblemer på bedre måter.
Ikke veldig imponerende å ikke ha KV når dere er flere spillere på én konto, det bør være en selvfølge.
Du forsvarer også den ekstreme mengden gråbyer og innadel, det gidder jeg ikke kommentere på engang.
At dere fikk front i november ER sent, og jo det er en knøttliten front.
Dere har i tillegg tatt noen byer av polarbear og vært store på dere selv om at han ikke skal få tilbake hovedstaden sin. Snørrhovent.

At dere måtte ha melding ovenifra før dere tok noe som helst initiativ på flytting er jo bare trist, ikke rart vi var raskere enn dere.
Dere prøvde dere på natt-adling hos meg, noe som gikk bra helt til jeg våknet. Selv med et stort cluster rett ved siden av hadde dere ikke sjans til å holde på byene. Det burde vært lett.

"Vi gir oss ikke uten kamp" var det jeg aller først lurte på, for dette har ikke stemt for fem øre.
Stor i kjeften men kan åpenbart ikke backe det opp.
Jeg snakker ikke bare om IGferdigheter, vi slår dere på alt. Alt du kan tenke deg.

Var det nå jeg skulle ha lært en lekse om respekt?
For respekten for dere har ikke økt i det hele tatt
 

DeletedUser

Guest
Å si du tok 15-20 byer av meg er feil. Det var snakk om 9 byer.

Ja, beklager. Det gikk nok litt fort i svingene når jeg skrev det der, men sjekket tw-stats nå. Og det var snakk om 11 byer. Resten av byene var gråbyer.

Mente aldri at å ikke ha KV var imponerende, ønsket bare å avkrefte ditt innlegg der du snakket som vi har brukt mye KV.
Du kan kalle fronten hva en du vil, men hvis du mener den var knøttliten så får det være din mening.
Ser ikke noe galt med å ha det litt morro med hovedstaden til Polarbear, når vi er på tapets vei.

Jeg vet ikke hvordan din tankegang fungerer, men å adle en spiller som stammen din har en alianse med (riot), før du får beskjed fra den stammen at det er greit gjør man bare ikke.

Adlingen av dine byer var ikke ment for å holde, vi hadde null deff til overs ettersom Torq/ezio/creo/xin hadde sendt nukes på fronten vår over en periode allerede. Det vi gjorde mot deg var for å kjøpe oss mer tid.

Stor i kjeften men kan åpenbart ikke backe det opp.

Denne fortsetter du å bruke uten noen begrunnelse...

Jeg har ikke noe ønske om å skaffe din respekt, den er verdt null.
 

DeletedUser

Guest
Tok det deg hele dagen å skrive dette?
Ikke særlig imponert.

Du sier deg enig i at dere er for dårlige for denne verdenen, det setter jeg pris på!
Unnskyldningene dine er patetiske, mangel på tid og slikt holder bare ikke, alt handler om prioriteringer og å løse tidsproblemer på bedre måter.
Ikke veldig imponerende å ikke ha KV når dere er flere spillere på én konto, det bør være en selvfølge.
Du forsvarer også den ekstreme mengden gråbyer og innadel, det gidder jeg ikke kommentere på engang.
At dere fikk front i november ER sent, og jo det er en knøttliten front.
Dere har i tillegg tatt noen byer av polarbear og vært store på dere selv om at han ikke skal få tilbake hovedstaden sin. Snørrhovent.

At dere måtte ha melding ovenifra før dere tok noe som helst initiativ på flytting er jo bare trist, ikke rart vi var raskere enn dere.
Dere prøvde dere på natt-adling hos meg, noe som gikk bra helt til jeg våknet. Selv med et stort cluster rett ved siden av hadde dere ikke sjans til å holde på byene. Det burde vært lett.

"Vi gir oss ikke uten kamp" var det jeg aller først lurte på, for dette har ikke stemt for fem øre.
Stor i kjeften men kan åpenbart ikke backe det opp.
Jeg snakker ikke bare om IGferdigheter, vi slår dere på alt. Alt du kan tenke deg.

Var det nå jeg skulle ha lært en lekse om respekt?
For respekten for dere har ikke økt i det hele tatt



Leser jeg riktig på dine innlegg? Driver du faktisk å skjeller ut folk som har faktisk gitt dere motstand over tid? Herregud.

Du virker som en vanvittig stor drittunge. Du er klar over at slike som deg er årsaken til at .no blir mindre og mindre? Er det rart at forumet er så og si dødt, og antall spillere minker raskt når alle nye spillere blir hetset av slike som deg? Hva skjer med motivasjonen til å fortsette da? Aktivitet på forumet er heller ikke noe som kommer til å forbedres når folk utenfor de "store" kontoene og stammene blir møtt med skepsis og ofte negative meldinger når de kommenterer på forumet.

Alle er ikke like superkule som deg og har spilt dette spillet i x antall år. At folk er nye er noe du bare må respektere.

Ellers så skjønner jeg ikke hvorfor du skal gå til slike idiotiske angrep på folk på forumet når dere har vunnet krigen. Er du et så lite menneske? Hvorfor kan du ikke bare si "godt kjempet"?
Er du ut etter en bitch fight med en spesiell konto så får du ordne opp som en mann mellom bare dere, ikke foran alle andre på et offentlig forum. Det er lett å skjønne at du bare er ute etter respekt fra dine spill-venner.


I tillegg, mener jeg at dual må være lov å ha. Noen har faktisk skole som de må satse og fokusere på. Alle i den fremtidige generasjonen kan ikke bli Nav-ere.


Det er noe som heter å respektere andre og få respekt fra andre. Du er en person som jeg tror har lite respekt i den virkelig verdenen. Voks opp.
 

DeletedUser

Guest
Jeg ler av dere. Skal vi ta dette på det personlige planet?
SLUTT Å SYT, BYN Å YT

..... er skypen min hvis det er noe.

Btw, bra og modent svar.


Edit: Slettet skypen fordi han har tatt kontakt.
 
Sist redigert av en moderator:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Ryktes at jeg skal reise til Skottland, kjøpe ett stykke kongelig jord, og rakke ned på dere "erfarne", som Lord habbomannen!
 
Topp