Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktes at truls skal være snill og grei og bli venn med alle:)
 

DeletedUser

Guest
Avkreftes! Sorry brah, noen folk passer ikke sammen, og det vet du like godt som meg :razz:
 

DeletedUser

Guest
Folk kunne da i det minste holdt seg litt saklinge når vi faktisk hadde i gang en god og saklig diskusjon for engangskyld her på .no

Gidder ikke å spamme med, så jeg svarer deg her slumpi.

Sist du pratet med meg var på v10. Å joda, jeg var relativt saklig der også.
Men for gad sakes, det har ikke en forbanna sjit med hp7 å gjøre.
Har du ikke spilla lenge nok til at du klare å skille verdner?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg vil påstå at denne rapporten var bedre for meg enn for deg, det at et nuke tok ut 7k spyd og nesten 10k sverd er ikke verst. Dessuten hadde jeg nesten 20% luck, så alt i alt var det en veldig fin rapport! Takk for at du minnet meg på den, liker at andre minner meg på hvor bra jeg gjør det (love)

Hei Fabian! Skal gi deg et tips om grunnleggende ferdigheter ved. Adelstog.
Det som er veldig viktig i denne saken er at den STØRSTE delen av angrepstroppene lander FØRST ikke som nr.2:
http://noc1.tribalwars.no.com/public_report/ded61c457c0a3562061ea9c19db2aeb6
http://noc1.tribalwars.no.com/public_report/c53bb757a3f3103b9b59c4a4c15aafbd
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Hei Fabian! Skal gi deg et tips om grunnleggende ferdigheter ved. Adelstog.
Det som er veldig viktig i denne saken er at den STØRSTE delen av angrepstroppene lander FØRST ikke som nr.2:
http://noc1.tribalwars.no.com/public_report/ded61c457c0a3562061ea9c19db2aeb6
http://noc1.tribalwars.no.com/public_report/c53bb757a3f3103b9b59c4a4c15aafbd

Til Fabian's forsvar skal det sies at og sende mer tropper med adelsmann nr.2 eller 3 faktisk kan fungere utmerket hvis motstanderen din prøver og snipe toget! :mehe:
 

DeletedUser

Guest
Til Fabian's forsvar skal det sies at og sende mer tropper med adelsmann nr.2 eller 3 faktisk kan fungere utmerket hvis motstanderen din prøver og snipe toget! :mehe:

Da er angriper ekstre uinntelligent som tror at en forsvarer med endel tropper igjen gidder å waste mur nivå 29.
 

DeletedUser

Guest
Til Fabian's forsvar skal det sies at og sende mer tropper med adelsmann nr.2 eller 3 faktisk kan fungere utmerket hvis motstanderen din prøver og snipe toget! :mehe:

Til kevva sitt forsvar, så er det lett å sende raske tog, som er nesten umulig å snipe, på grunn av ingen ms limit :)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Da er angriper ekstre uinntelligent som tror at en forsvarer med endel tropper igjen gidder å waste mur nivå 29.

Mur nivå 29? Dæven! Det har jeg aldri fått til! (giggle)

Men nei så klart, men det spørs hvor mye deff en forsvarer gidder og la dø da for at man ikke skal ta ut toget på andre måter :awesome:

Til kevva sitt forsvar, så er det lett å sende raske tog, som er nesten umulig å snipe, på grunn av ingen ms limit :)

Joda, jeg spøkte jo egentlig litt rundt det og!

Men det er fort gjort at en av de andre fanene loader fortere enn den første, og dermed gir feil rekkefølge på toget! Har opplevd det selv et par ganger, fryktelig irriterende om man ikke merker det.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Mur nivå 29? Dæven! Det har jeg aldri fått til! (giggle)

Men nei så klart, men det spørs hvor mye deff en forsvarer gidder og la dø da for at man ikke skal ta ut toget på andre måter :awesome:



Joda, jeg spøkte jo egentlig litt rundt det og!

Men det er fort gjort at en av de andre fanene loader fortere enn den første, og dermed gir feil rekkefølge på toget! Har opplevd det selv et par ganger, fryktelig irriterende om man ikke merker det.


0 og 9 er naboer. Beklager hvis jeg skapte forvirringer.
Derfor gjør alle spillere som er så ekstremt gode sånn som fabian(hans ord) det smarte å sjekke togene som blir sendt for å se at ting blir sendt i rett rekkefølge.
Edit: å når du bruker k-train så finst der editer til ktrainen sånn at 1.fanen ALLTID blir sendt først.
Pokker, må drive opplæring av fienden her... :S

Edit 2: som du nevnte litt tidligere fabian, så er det en fordel å dodge off:
Forsvarer: Fabanx3
Mål: Alaksam (563|570) K55

Antall: 0 0 475 7 297 0 3 0 0 0
Tap: 0 0 475 7 297 0 3 0 0 0

Vet mine du tok ut var litt større, men same case!
 
Sist redigert av en moderator:
Topp