Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Det kalles å spille taktisk, kjære vennen min.

Taktikk og taktikk. En ting med å sende pm for å sjekke onlinestatus.
Men å backstabbe på det nivået du akkurat har gjort, samtidig å ro så ekstremt mye som du gjør så er det ikke vanskelig å se at du bare er lost for words.

Samtidig som du smisker som en billigh*re på skype å prøver å vinne godviljen tilbake.

så nei, det kalles ikke taktikk etter mitt vett, det kalles for en splittet tunge! :)
 

DeletedUser

Guest
e noe kev ikke vet. kansje på tide og lære han det? og kansje kev burde sattsa mer på kontoen en og lage utbryter stammer for som kev ser no greier han ikke begge deler :)

Hmm, du var da gaaaaaaaaaaaaaanske fornøyd med utrbrtyter stammen til jeg ville kicke illojale daniel fra kontoen din.
Som du kanskje har erfart nå så ville det vært det beste valget? Mtp. Hvor ekstremt fort han ga opp på sin bestevenns konto?
Samtidig fikk jeg se hva en av dine andre duals klarte i natt ved navnet sander på perrynatoren. Han skrev: Det er 4stk som faker nå, over 10 tog, minimum 7-8 nukes fra hver spiller. Beklager dette blir for mye! så logget han av uten å tagge.
Kilde: Perrynatoren main/vegard.

Å bare det jeg har prestert ved mine utrbryterstammer så vinner vi verdenen å du mister din konto nr 2.
Så jeg vil si meg MEGET fornød av å ha merget med Elsido(de fleste ihvertfall) samt. Alle andre som har gitt meg en gylden mulighet til å ta dem med å vinne hp7.

Magnar, det er noe som heter: Den som ler sist ler best!
 

DeletedUser

Guest
Taktikk og taktikk. En ting med å sende pm for å sjekke onlinestatus.
Men å backstabbe på det nivået du akkurat har gjort, samtidig å ro så ekstremt mye som du gjør så er det ikke vanskelig å se at du bare er lost for words.

Samtidig som du smisker som en billigh*re på skype å prøver å vinne godviljen tilbake.

så nei, det kalles ikke taktikk etter mitt vett, det kalles for en splittet tunge! :)

Om jeg ikke husker feil, så kan du rapportere han for å sjekke om du er online for så angripe.


- fifa99
 

DeletedUser

Guest
men hvorfor dissa du meg keev:( har ikke gjort deg noe:(

Fordi, fabanx3 har vært redd for å angripe deg siden dag 1 han joinet omg. Jeg har sagt hele tiden at truls ikke er så veldig god. Men han hørte ikke på meg. Tilslutt startet han alikevell å han skrev til meg: hahahah dette er jo drit lett!

Å hvorfor jeg disser deg? Du prøver å rekruttere Bradolf pitler fra min stamme å ditt argument er: Hvorfor vil du være i en stamme sammen med sondre?:S

edit: Brian/dansken derrimot! Han er 1. en veldig hyggelig kar! 2. En fantastisk spiller! Så du er heldig at du har fått han inn dit Truls! :)
 

DeletedUser

Guest
Om jeg ikke husker feil, så kan du rapportere han for å sjekke om du er online for så angripe.


- fifa99

Har ikke sjekket om noen er på eller ikke. Om det er forbudt å ha noen på vennelista tviler jeg sterkt på. Så her snakker vi ikke noe regelbrudd, men en god gammeldags backstab.
 

DeletedUser

Guest
hehe hadde du vel likt :) nei altså dere hadde aldri fått kontoen opp uten chris så er hjan som skal ha creds ikke deg ;)

Bare for å si det slik, Chris er ikke gud selv om du liker å tro at han er det. Er nok ikke han som har gjort all jobben ;)
 

DeletedUser

Guest
BUHU. !
" Wrææl, mamma , han tok fra meg spaden min"
"Jeg sladrer til mamma ass, og dessuten er pappaen min sterkere en pappaen din"

Forelår jeg at dere setter dere ned og faktisk begynner å angriper hverandre, med tropper ! Da finner dere fort ut hvem som er best !
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
BUHU. !
" Wrææl, mamma , han tok fra meg spaden min"
"Jeg sladrer til mamma ass, og dessuten er pappaen min sterkere en pappaen din"

Forelår jeg at dere setter dere ned og faktisk begynner å angriper hverandre, med tropper ! Da finner dere fort ut hvem som er best !

nah hørt at backstabbing er bedre
 
Topp