Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Kan du poste editen av k-train til fienden også? (angel)

Helt ærlig har jeg ikke hatt den siden jeg tok over windsy kontoen på v1 for en kort periode.. Etter det har jeg byttet data å har ikke hatt den.
Vet den er tilgjengelig tho, jeg har ikke hatt særlig brukt for den for jeg sjekekr alltid mine egen tog.
Men jeg skal se om jeg finner den igjen en eller annen plass! :D
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Ryktes at alle som rimer på burre blir regnet som spion i Queens (nod)
 

ulqiorra cifer

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ryktes at BK er ferdig på do, bare for faban å tørke ^^


Fabanx3 i dag klokken 23:56
Tørker gjerne ræva di as
 

DeletedUser

Guest
Takk for kampen folkens, forventer litt mer motstand neste gang :mehe:
 

DeletedUser

Guest
Takk for kampen folkens, forventer litt mer motstand neste gang :mehe:

Cave canem, du har vært med på å gjøre Queens til vinnere, uten deg kunne ikke Queens ha vært i nærheten av seier! Jeg synes du fortjener en stor hyllest for å ha vært det som har holdt Queens oppe den siste dagen før serverslutt, jeg vet ikke hva Queens skulle gjort uten deg! Håper du er like stor støtte til neste runde også, og begynner å ta i for stammen dagen før det er slutt! Det er rett og slett noe av det viktigste en spiller kan gjøre.
 

DeletedUser

Guest
Tusen takk for at du prissetter mitt arbeid for stammen! Er helt enig i at jeg ble en avgjørende brikke. Ill be back next HP! (Iaf den siste dagen)
 

DeletedUser

Guest
Til mitt forsvar, så stikker jeg aldri fra et sunket skip, slik som deg. Hvor mange kontoer har ikke du suttet på som har gått rett i dass?

Spar deg den idiotiske holdningen din, bare fordi dualene dine presterte denne runden.

Men, men;

[SPOIL]
2zfonsp.jpg
[/SPOIL]
 

the corona men

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Til mitt forsvar, så stikker jeg aldri fra et sunket skip, slik som deg. Hvor mange kontoer har ikke du suttet på som har gått rett i dass?

Spar deg den idiotiske holdningen din, bare fordi dualene dine presterte denne runden.

Men, men;

[SPOIL]
2zfonsp.jpg
[/SPOIL]

90% av tida satt jeg så neppe lille kjære deg :**
 
Topp