Ryktebørs

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Det ryktes at det ikke finnes en eneste spiller i v15 som ikke har innsett at Teemo er uoverkommelige.
Kan være riktig i det nåværende øyeblikket, og i den nærmeste fremtid, men det er umulig å være uoverkommelige/uovinnerlig for alltid. Det er lite som skal til for å velte et lass, mye mindre enn du skulle tro. Slik tankegang kan få deg drept. :p

Dessuten, det faktum at ca. 68 % av deres nye byer er barbarbyer gir ikke akkurat veldig mye respekt... :p
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Dessuten, det faktum at ca. 68 % av deres nye byer er barbarbyer gir ikke akkurat veldig mye respekt... :p
Avkreftes. I de siste 48 timene har vi tatt 53 byer, og kun 3 av disse er barbarbyer såvidt jeg kan se.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Dessuten, det faktum at ca. 68 % av deres nye byer er barbarbyer gir ikke akkurat veldig mye respekt... :p

Grunnen til at det adles grått, er for å lage deff tropper. Dette er for at alle spillere selv kan stå på egne bein, og ikke hele stammen er avhengige av at noen få spillere skal backe opp alle. Skjønner godt at du mener det adels en del grått, men noe grått må vel adles uansett. Men på den tiden vi adlet grått, var da dFekt ledet i krigen, og ikke alle hadde nok deff til seg selv. Nå går det derimot mye bedre, og vi kommer nok til å senke antallet gråe byer som adles mye i løpet av tiden vi bruker på å bli ferdige på denne verdenen.

Fornøyd?
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Grunnen til at det adles grått, er for å lage deff tropper. Dette er for at alle spillere selv kan stå på egne bein, og ikke hele stammen er avhengige av at noen få spillere skal backe opp alle. Skjønner godt at du mener det adels en del grått, men noe grått må vel adles uansett. Men på den tiden vi adlet grått, var da dFekt ledet i krigen, og ikke alle hadde nok deff til seg selv. Nå går det derimot mye bedre, og vi kommer nok til å senke antallet gråe byer som adles mye i løpet av tiden vi bruker på å bli ferdige på denne verdenen.

Fornøyd?

Jepp. :p
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Avkreftes.

Har fortsatt tro på at Teemo kan overvinnes hvis man spiller kortene sine riktig :)

Interessant! For nå ser det ut som om v15 består av en gjeng tafatte noobs som ikke evner å organisere seg.
Hvorfor slår dere ikke sammen de beste fra tidligere dfekt, Murder, Ninjaz og enkelte andre gamle travere som faktisk finnes rundt omkring i v15? Hvorfor kan ikke en eller annen lederskikkelse reise seg å gi oss en utfording igjen?

For hvis det å spille kortene riktig er det samme som å gi opp uten kamp i håp om at vi skal miste moralen og tenningen her, så kan du ha et poeng. Men det er en utrolig døll måte å utkjempe en krig på.

Vi startet denne helgen vår andre storoffansiv, men også denne gangen desserterer våre målskiver. Teemo har faktisk kun hatt en eneste samkjørt storoffansiv tidligere, det var da Dfekt gikk i oppløsning. Noen få spillere ble igjen, inntil vi altså kjører en ny runde og flere bare gir opp.

Så her er min utfording: Hent de beste spillerne som er igjen i v15 og lag en ny prostamme. Gi oss en reell konkurent og litt utfording igjen!

Rv
 
Sist redigert:

skjj

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Tkdark holder bare på med trusler mot andre spillere utenom Teemo, i håp om å faktisk få gratis byer. Bokstavelig talt.

Edit: Ikke meg han gir trusler.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Det ryktes at lederne i flere av topp 10 stammene nå sitter og forhandler om å gå sammen om å lage en ny storstamme som skal ta opp kampen mot Teemo. Dette er en god nyhet for v15, og vi håper de lykkes med dette.
Fragmentert motstand som ikke er koordinert av en felles ledelse vil ikke ha en nubbesjans til å hindre Teemo å vinne v15, så dette er deres eneste sjanse slik jeg ser det. Og vi i Teemo ønsker selvsagt mer motstand velkommen, da det jo blir litt kjedelig i lengden å adle by etter by uten nevneverdig tap.

Så lykke til med forhandlingene. Lykkes dere ikke med dette, så har dere failet i v15.
 

skjj

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Overrasket hvis det skjer, men hadde uten tvil vært mer moro med krig igjen.
 

DeletedUser

Guest
Tkdark holder bare på med trusler mot andre spillere utenom Teemo, i håp om å faktisk få gratis byer. Bokstavelig talt.

Edit: Ikke meg han gir trusler.

Huh?
Har jeg gitt trusler?? o_o
Så vidt jeg veit har jeg kun gitt advarsler, som jeg også har påpekt at har vært advarsler, ikke trusler.
Det nærmeste en trussel jeg kan komme på å ha gitt er en sak om to av byene til spilleren Aatto som ble rekruttert av stammen GC mens vi hadde de to byene som adlingsmål... Men selv i den saken er jeg veldig sikker på at jeg har poengtert mine "trusler" som rene advarsler i form av at vi har sett på spilleren som flyktning fra dFekt/Ninky, og dermed ønsker å få adlet kun to byer av spilleren som er de eneste han har ved vårt hovedcluster, uten innblanding fra stammen...

Så jeg vil gjerne vite hvilke trusler det er du sikter til, for jeg har jobbet for et vennlig forhold til alle spillere og stammer på V15, og da er dette jaggu en sjokkerende nyhet for meg...
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Har fått bekreftet ryktene om tidenes latterligste Understammehistorie. Murder har altså en understamme (giggle) som heter Blood.
På profilen til Murder står det:

Alle nye søkere til stammen under 5000 poeng kan søke i understammen Blood

Likevel blir medlemmene i Blood angrepet av adlet av Murder.

Begge stammene fortjener en pris. Århundrets ledere på TW.no! (rofl)
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Har fått bekreftet ryktene om tidenes latterligste Understammehistorie. Murder har altså en understamme (giggle) som heter Blood.
På profilen til Murder står det:

Alle nye søkere til stammen under 5000 poeng kan søke i understammen Blood


Likevel blir medlemmene i Blood angrepet av adlet av Murder.

Begge stammene fortjener en pris. Århundrets ledere på TW.no! (rofl)

Så flott med ett lite lyspunkt mellom om all stormen :)
 

DeletedUser

Guest
Har fått bekreftet ryktene om tidenes latterligste Understammehistorie. Murder har altså en understamme (giggle) som heter Blood.
På profilen til Murder står det:

Alle nye søkere til stammen under 5000 poeng kan søke i understammen Blood

Likevel blir medlemmene i Blood angrepet av adlet av Murder.

Begge stammene fortjener en pris. Århundrets ledere på TW.no! (rofl)
Skulle vel stått:
"Alle nye søkere til stammen under 5000 poeng kan søke i understammen Blood (Og melde seg frivillig som adlingsmål)"
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Tkdark holder bare på med trusler mot andre spillere utenom Teemo, i håp om å faktisk få gratis byer. Bokstavelig talt.

Edit: Ikke meg han gir trusler.

Han ville ha to byer av meg fordi de lå ved TWoL's cluster... de prøvde også å ta de uten hell.
Og han truet meg, da ble jeg livredd :(
 

DeletedUser

Guest
Han ville ha to byer av meg fordi de lå ved TWoL's cluster... de prøvde også å ta de uten hell.
Og han truet meg, da ble jeg livredd :(

Hei til deg også Aatto :p
Vi angrep deg fordi du hadde vært i dFekt, og vi fikk lyst på byene. Og da GC tok deg inn ble vi irritert siden vi hadde IAP med dem mens vi samtidig ville adle byene. Derfor ble du satt opp som flyktning hos oss, og skulle egentlig blitt adlet uansett, hadde det ikke vært for at V15 nå avsluttes :/

Så jeg ser ikke helt på hvilken måte jeg har truet deg, annet enn at jeg varslet deg om at vi ville ha de to byene, og forsøkte å få til en avtale hvor vi bare skulle få de to byene og deretter la deg være i fred, noe som heller endte i at du drepte ett par nukes og et adelstog fra meg, og jeg drepte en nuke + am og en hel deff by hos deg. Jaja, jeg tjente nå massevis på OD hvertfall :3
 
Topp