Ryktebørs

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Hei til deg også Aatto :p
Vi angrep deg fordi du hadde vært i dFekt, og vi fikk lyst på byene. Og da GC tok deg inn ble vi irritert siden vi hadde IAP med dem mens vi samtidig ville adle byene. Derfor ble du satt opp som flyktning hos oss, og skulle egentlig blitt adlet uansett, hadde det ikke vært for at V15 nå avsluttes :/
Hvorfor det? Det var jo ikke dere han flyktet fra.
 

DeletedUser

Guest
Vi kan ikke vite hvem han flykter fra, men siden han gikk inn i stammen like etter vi begynte å angripe, ble dette vårt grunnlag for å erklære han som flyktning.
 

skjj

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Det at dere faktisk brukte tid på å krige mot Ninky i stedet for Teemo, forteller nok etter min mening.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ryktet om at lederen i Murder ikke klarer å sende tog raskere enn 7 sekunder mellom hvert treff avkreftes av undertegnede. På et tog som treffer om en times tid er det bare 6 sek mellom ett av treffene. Resten 7 og 8 sek mellom hver. :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at bare 1 fra ledelsen i det tidligere Murder var ansvarlig for at stammen ble oppløst, og at dette er gjennomført sabotasje fra Teemo.

Though, tro ikke at dette hjelper Teemo særlig mye, siden vi nå kan konsentrere medlemmene på 1 stamme mindre, samt effektivisere krigføringen mot Teemo >: )
 

DeletedUser

Guest
ryktes at oppkjøring til ny sesong er i gang og at tw blir nedprioritert av alle idrets folk :/
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at offensiven mot meg har startet... med foreløpig over 1,7K incs. Vell, dere får ha lykke til med å slå meg ut da Teemo :3

bd4235d93abe42f98328e482806c9bb9.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Teemo ikke likte mitt vakre "Ahri vs Teemo" bilde, og dermed fant ut at de sku høyne incsa mot meg til over 3,4K? :3
 

DeletedUser

Guest
Du er nok ute av kartet snart du også tkdark ;)

Vell, det har nå gått ett par dager, og jeg har så vidt tapt noen tropper i stackede byer mot adelsnukes og nukes uten rams og katas, samt en og annen ordentlig nuke som knapt har rørt borti muren :3

Må si det er litt gøy å se 3K incs, med sikkert over 90% fakes, og så treffer nuksa de stackede byene mine :mehe:
 
Topp