Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktes at Teemo er for feige til å kunne starte krig på dagtid, når alle er hjemme og kan forsvare seg :p
 

DeletedUser

Guest
Prøver du å si at du ikke er hjemme på nattestid? Hvem er du, egentlig? Batman?

Uttalte meg litt feil. Mente våkne OG hjemme. Tenkte på hjemme, fordi at man på formiddagen mest sannsynlig er på skole eller jobb :p
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
det eneste du har gjort, er først å backstabbe en stamme
Hvilken stamme er du i nå? LO.DT. Hvem var hovedfienden til Dope? LO.DT. Hvis jeg er backstabber for å være i Teemo, hva gjør det deg? Du bør tenke over forskjellen på å simpelthen følge spillets dynamikk (slik både du og jeg har gjort - ingen av oss er i Dope/Elite lenger) og på å backstabbe en stamme.

så failet ganske ekstremt og mista 9 adels etter en ganske så feig krigserklæring...
Det var 12 adels og to fulle nukes jeg mistet - mer tropper enn du har hatt totalt så langt på v15. Kudos til LO.DT for å klare å forsvare seg på eminent vis.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
veldig morsomt hvordan du med en gang antar at jeg har vært i dope ^^
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Woopsie, du er jo IpZn1o1z eller Vimsen eller noe, du. Poenget mitt forblir likevel: Jeg var ikke alene om å forlate Dope.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
nei, du var ikke det, og mitt poeng er: du blir ikke viktig av å ha mye poeng ^^ selv om du kanskje kan gjøre mye skade.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
selv om jeg kanskje ikke er verdens beste til å utrykke meg,
det som kommer av å bo ett par år i utlandet! :)
 

timon og pumba

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
nei, du var ikke det, og mitt poeng er: du blir ikke viktig av å ha mye poeng ^^ selv om du kanskje kan gjøre mye skade.

Yo dude. Pass på ka du skriv. Jl er viktig for mange og du treng itj å kom og lag drama. Er bare ikke Jl som forlot Dope, mange andre + lederne. E dem også backstabber. Trur vi har hatt nokk av dramaer så pliz ikke lag en te.

Btw, ka e nicket ditt IG? :)
 
Sist redigert:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Yo dude. Pass på ka du skriv. Jl er viktig for mange og du treng itj å kom og lag drama. Er bare ikke Jl som forlot Dope, mange andre + lederne. E dem også backstabber. Trur vi har hatt nokk av dramaer så pliz ikke lag en te.

Btw, ka e nicket ditt IG? :)

jeg er desverre ikke å finne på v15 atm... men på v16 er jeg ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at i v15 er det mye indre uro og stridgheter som fører til stamenes fall....
 
Topp