Ryktebørs

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Det ryktes at flere spillere i DrD ønsker/planlegger å flytte over til Teemo. Nærmer kanskje enden på v15 seg fortere enn antatt?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Selv om du aldri så mye skulle ønske at jeg vil over til DrD, så betyr ikke det at det er sant, DONslask :) Eller hadde du noen andre i tankene? I så fall hvem?
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
det er vel flere som har kontaktet meg, både fra UW og fra Teemo, men du sier jo at det går begge veier så da er det greit!
 

DeletedUser

Guest
Syns personlig at Teemo gjør en ræva innsats i krigen ... og jeg er en av dem , gjesp !
 

ilolkoko

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Kanskje du da burde komme med innspill og konstruktiv kritikk isteden for å bare klage over det?
 

DeletedUser

Guest
Kanskje du da burde komme med innspill og konstruktiv kritikk isteden for å bare klage over det?

Var rett og slett kritikk til meg selv samt for å skremme DonSlask litt. Den er noe intern så ser at kommentaren er noe misvisende men ingen kritikk rettet mot Teemo !
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Ryktes at jeg og Sauelort skal sende 4 adelstog og syttiåtteogethalvt nuke på DONslask i kveld.
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Ryktes om at en gammel skikkelse har entret v15. Nemlig meg. Mine intensjoner er mange og jeg ser frem til en ny kjangse til å kjempe :)

Klarer ikke å stave brukernavnet mitt men dualen min er awesome :awesome: ♥ (akkurat som meg) så dette blir bra :)
 

vimsen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
209
Ryktes om at en gammel skikkelse har entret v15. Nemlig meg. Mine intensjoner er mange og jeg ser frem til en ny kjangse til å kjempe :)

Klarer ikke å stave brukernavnet mitt men dualen min er awesome :awesome: ♥ (akkurat som meg) så dette blir bra :)

Nei, dere er noobs, dere ms-folk... :awesome:
 
Topp