Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktes at ikke alle i Teemo har forstått at før man sender adels, kan det være lurt å speide og evt. nuke tom byen først. Spesielt når man har mista opptil flere adelsnukes på samme by tidligere :3

Ryktes også at Teemo har gått tom for rams og katas i flere off byer etter å ha sendt flere tusentalls fakes mot meg, og dermed forsøker å nuke seg gjennom stackede byer med full mur uten disse to enhetene (giggle)
Nesten så jeg har lyst til å utfordre dere til å tømme alle byene mine uten bruk av rams og katas til annet enn fakes :mehe:
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Ryktes også at Teemo har gått tom for rams og katas i flere off byer etter å ha sendt flere tusentalls fakes mot meg, og dermed forsøker å nuke seg gjennom stackede byer med full mur uten disse to enhetene (giggle)
:mehe:
Avbekreftes.
 

DeletedUser

Guest
Jasså? Hvorfor får jeg da fulle nukes uten rams og katas fra flere spillere i Teemo da? :3
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Ryktes at noen av Tkdark sine byer snart er historie for hans del (angel)

Ryktes at Tkdark tømmes for deff da vi velger å nuke stackede byer av nettopp denne grunnen. Blir bare lettere å kjøre på etterpå ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Teemo ikke er klar over hvor mye jeg faktisk vet om deres taktikker mot meg (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at det var meget få spillere som svarte på julehilsen fra alliansen som er mot teemo. Og rykte sier at de som svarte, kanskje kan vurderes å få en plass i en av stammene, når dere taper. ^^,

Ryktes at jeg også er noenlunde ironisk.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Jasså? Hvorfor får jeg da fulle nukes uten rams og katas fra flere spillere i Teemo da? :3

Kanskje du kan dele noen navn med meg på noen som har sendt uten rams da. :rolleyes:

Ryktes at Teemo ikke er klar over hvor mye jeg faktisk vet om deres taktikker mot meg (giggle)

Blir virkelig redd nå altså, har ingenting å si om du kan taktikkene, om du ikke kan forsvare deg for dem. (kyss)
 

DeletedUser

Guest
Forsvarer meg godt jeg :)
Så klart, kunne forsvart meg enda bedre, hvis jeg gidda, men nah. Sitter aleine på kontoen med 1-4K incs daglig for tida, og sku egentlig slutte da V1 ble ferdig, så jeg er ikke den mest gira spilleren her akkurat :)

Når det gjelder nukes uten rams og/eller katas så har jeg rapporter fra både Kileren10, Rocklee og badaz3 der. I tillegg har bl.a. Rocklee en tendens til å sende halvfulle adelsnukes med under 100 rams på det som var en av mine mest stackede byer. Syntes så synd på han at jeg til og med halverte forsvaret i byen, uten at det hjalp han noe særlig (giggle)
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Show me! Send meg en PM IG, og vis meg. For dersom dette faktisk er tilfellet har jeg ikke lagt merke til det :p
 

DeletedUser

Guest
uhh.... Får se om jeg finner den igjen blant de 50-60 drepte nuke-rapportene jeg har liggende i forsvar-mappa mi :p
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Kan bekrefte det - jeg synes det var litt synd å miste et så fint nuke... Var fra en 10% ekstra innbygger by også :(

Men med tanke på stacken der hadde det nok dødd uansett :p
 

DeletedUser

Guest
Haha, ja. Hadde nok dødd likevel, men kunne sikkert gjort mer skade x)
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Bekreftes!

Ryktes at jeg endelig har kommet meg til vestfronen, og er klar til å starte adlingsfesten sammen med SDS & co.!
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg begynner å bli så pro til å time inn min egen deff, at jeg snart sniper tog ubevisst :3

The Kingdom of Norway i dag klokken 04:33:05:002 3:07:13
***Noble*** - (532|562) - kileren10 - i dag klokken 04:33:05:581 3:07:13
***Noble*** - (532|562) - kileren10 - i dag klokken 04:33:05:581 3:07:13
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Tror ikke akkurat snipet reddet deg der. Var nok mine egne 1,85k TK jeg hadde glemt å sende tilbake (typisk meg!)


Støttet spiller: tkdark2
Landsby: The Kingdom of Norway (547|582) K55
Troppenes opphav: 055 - Lame (548|478) K45

Enheter:

Antall: 0 0 0 0 0 0 0 1857 0 0 0 0
Tap: 0 0 0 0 0 0 0 1857 0 0 0 0
 

DeletedUser

Guest
Haha, jo takker og bukker for støtten, men må nok skuffe deg med å si at det stod nok tropper der til å ta ut adelen din uansett :3

Btw. Gjerne fortsett med å støtte opp byene mine før dine egne nukes og adels! Setter pris på all støtten jeg mottar jeg så ^^
 
Topp