Ryktebørs

Tyren

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Alle runder må ha en ryktebørs :eek:


Ryktes at det er nattbonus på hp8
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Sovemodus xD en bra runde. bare fjern sovemodus så blir det så bra )
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Det ryktes at Jehovas vitner har ankommet Tribal Wars! Vi er her i hovedsak for å få frem vårt budskap om vår religion. Vårt mål er å ære bibelens Gud og skaper, Jehova.

Vi håper vår tid på Tribal Wars blir bra. Vi håper på å gjøre det bra i selve spillet, og vil gjøre vårt ypperste på HP8.
Om du er interessert i å lære mer om Jehovas Vitner kan dere sende en pm til meg.

Vi som spiller på Jehovas Vitner ville satt stor pris på om noen vil donere PP for å hedre vårt Guds bilde. På forhånd, takk!
 

DeletedUser

Guest
vet ikke om jeg skal se det som krenkende :p men dt er nå så.

kan noen forklare sovemodus? og ordet sove når dere først er i gang
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
vet ikke om jeg skal se det som krenkende :p men dt er nå så.

Du vet ikke om du skal se på det som krenkende? Alt jeg gjør er å formidle mitt budskap til dere som ønsker å lære mer om Jehovas vitner. Dette er bare en beskjed hvor jeg informerer om mitt/vårt Guds bilde. Om du vil vite mer om Jehovas vitner kan du sende meg en melding, men jeg kan ikke se at dette er ikke krenkende på noen måte..

kan noen forklare sovemodus? og ordet sove når dere først er i gang

Det står forklart her: http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?17208-Kommentarer-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-til-runde-8
 

DeletedUser

Guest
Du vet ikke om du skal se på det som krenkende? Alt jeg gjør er å formidle mitt budskap til dere som ønsker å lære mer om Jehovas vitner. Dette er bare en beskjed hvor jeg informerer om mitt/vårt Guds bilde. Om du vil vite mer om Jehovas vitner kan du sende meg en melding, men jeg kan ikke se at dette er ikke krenkende på noen måte..


tok dette med en humoristisk sans når jeg skrev dt :p
 

DeletedUser

Guest
er moro med dual :p så har man noen å snakke tull med når dt er ingenting å gjøre
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Det vil jeg tro stemmer. Blir skuffende om ingen "gamlinger" kommer tilbake til denne runden. Jo flere, jo bedre
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Frister litt å prøve denne ut, siden den er ganske spesiell denne her.

Håper noen som spiller solo vinner :)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Skulle gjerne sagt at jeg ikke kommer til å ha PA, men tror nok ikke at jeg kunne holdt det
 

DeletedUser

Guest
om dere er keene på en chill dual jobb på en "useriøs konto" DVS, spiller ikke for å vinne, ei for å tape. Helst en noob med mye fritid, og det må være greit at jeg kaller deg bitchen min.

eirikhaggis skype
 
Topp