Ryktebørs

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Ryktes at dette er en rimelig død runde? Eller er det fakta? (Jeg spiller ikke her, derfor spør jeg.)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Vi klarte å stå i mot alle premades (Om det i det hele tatt var noen), så langt!

Feil verbbøying, mest skuffende på hp11 var at dere måtte ta inn noen i stammen. Hadde vært kult om dere vant alene. Lyst på mer pp? "Hey join stammen min. Eneste dere må er at dere gir ppa dere får når vi vinner til meg. Okay?"


gj
 

DeletedUser

Guest
Feil verbbøying, mest skuffende på hp11 var at dere måtte ta inn noen i stammen. Hadde vært kult om dere vant alene. Lyst på mer pp? "Hey join stammen min. Eneste dere må er at dere gir ppa dere får når vi vinner til meg. Okay?"


gj

Vi vurderte å prøve å vinne alene, men det er aldri enkelt. Uansett så er vi jo bare 4 av 5 mulige medlemmer i en stamme. Uansett hva vi gjør så er det jo negativt. Nå har vi jo starta opp helt alene og tok startupen lett alene uten stamme. Hva mer kan vi gjøre for at folk skal bli fornøyde? Det er jo helt latterlig...

Er det angående pp "et rykte"/en spøk eller er dette noe du har hørt?
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Statsene lyver. Det er mange som spiller her, bare ikke på så mange kontoer. Ryktes at vi på svensker har 27 duals. Hvordan kan jeg lage et rykte om min egen konto? Jeg burde jo kunne bekrefte? Jeg har gått ut av tellinga!
 
Topp