Ryktebørsen - V10

DeletedUser

Guest
Da er det vel på tide med en ryktebørs! Fyr løs :)

Jeg kan vel begynne, det ryktes at flere pokèmoner stiller opp til start <3
 
Sist redigert av en moderator:

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Vært i Sinnoh, vært på .net, vært på .fr, vært på .no og nå kommer Asj til den nye .no Regionen. Blir det noen nye rare pokemons å finne i den nye ukjente regionen, eller blir pokemon utryddet av de mange krigerne som jakter etter dems dyrebare ressurser. Fortsettelsen følger! :)

Ryktes at noen veteraner fra verdner som er igang, eller er blitt avsluttet kommer til å delta på v10. Gleder meg! :)
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Lurt å begynne å oppføre seg da vettu. Ikke så lett å få seg stamme når man driter seg ut gang på gang med tull og ilojalitet.

Har jo d jeg ;)
og driter meg ikke ut nei, bruker ikke bleie heller jeg ;)
Men om du mener det så jaja :)
Jeg skal ikke på do heller
 

DeletedUser

Guest
Har jo d jeg ;)
og driter meg ikke ut nei, bruker ikke bleie heller jeg ;)
Men om du mener det så jaja :)
Jeg skal ikke på do heller

Herlig å påstå at man ikke driter seg ut, ved å faktisk drite seg ut.

On topic;
Ryktes at IsBjoeRn stiller sterkt og motivert på startstreken til v10.
 

DeletedUser

Guest
Lurt å begynne å oppføre seg da vettu. Ikke så lett å få seg stamme når man driter seg ut gang på gang med tull og ilojalitet.

Min første assosiasjon var til den der "eg ska ha ein *****"-vitsen du finner så mye av på artige :eek:

@Ruby0444: Pokémon vil aldri bli utryddet!!! :eek: De er for awesome til det :cool: Når det gjelder veteraner som skal starte på v10 så er det vel ikke annet å forvente nå som flere og flere verdener går inn i sluttfasen/alt er stengt. Ryktes at dette kan gjøre v10 til en interessant verden :)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
@Ruby0444: Pokémon vil aldri bli utryddet!!! :eek: De er for awesome til det :cool: Når det gjelder veteraner som skal starte på v10 så er det vel ikke annet å forvente nå som flere og flere verdener går inn i sluttfasen/alt er stengt. Ryktes at dette kan gjøre v10 til en interessant verden :)

Dem har jo satt et hardt press på seg selv med å lage slike forvetningsfulle navn. Håpe dem lykkes, og ikke bare er noen misslykka pokemon trenere. Ryktes også at moderatorene har lagd en egen pokemon grafikkpakke som kommer til å bli annonsert sammen med v10. Noen som vet noe?
 

DeletedUser

Guest
Dersom de ikke har gjort det er det på tide nå :eek: Jeg døde da jeg leste hva du skrev :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jeg har fått iPhone med unlimited data!

Nå blir det hardcore gaming på skolen :cool:
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Ryktes at jeg har fått iPhone med unlimited data!

Nå blir det hardcore gaming på skolen :cool:

Har du pc på skola da? ;o Jeg klarer hvertfall ikke hardcore game på mobil, men kansje vi to har to forskjellige dimensjoner av hardcoregaming? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Kankje ikke hardcoring :eek: (Kommer jo ann på hvor fort du trykker!)

Men er da ivherfall tilgjengelig for å ta de tidligere ressursene :D ( det er jo stappfult i skoletida! Men uttpå dagen er det helt tomt -.-)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Sånn for å være prippen, så har ikke mobil kjapp nok prossesor i forhold til en pc til at det kommer ann på klikkingen. Selvfølgelig er klikkingen en faktor, men for å få rikelig utnytte av hardcoregaming er det nok best å ha Corsair Force SSD og en Intel Core i7 3960X prossesor. Ryktes at ingen tw spillere har denne perfekte kombinasjonen tho..
 

DeletedUser

Guest
Sånn for å være prippen, så har ikke mobil kjapp nok prossesor i forhold til en pc til at det kommer ann på klikkingen. Selvfølgelig er klikkingen en faktor, men for å få rikelig utnytte av hardcoregaming er det nok best å ha Corsair Force SSD og en Intel Core i7 3960X prossesor. Ryktes at ingen tw spillere har denne perfekte kombinasjonen tho..
Ikke enda ...
 
Sist redigert av en moderator:
Topp