Ryktebørsen - V10

DeletedUser

Guest
Ryktes at Primeape og P0K3 sliter!

Spørs hva du definerer som å slite, klarer meg helt fint jeg. :eek:

Gleder meg til å se deg sluke ordnene dine når du er på rimmen om noen dager.

Ryktes også at du ikke har off tropper, eller det er vel fakta? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Primeape og P0K3 sliter!


Haaaaaahahahahhahahaha, P0k3 sliter da på noen måte ikke.. Primeape sliter ikke, så vi avkrefter det.

Men rykte om at jeg er søt bekreftes ofc :eek:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Spørs hva du definerer som å slite, klarer meg helt fint jeg. :eek:

Gleder meg til å se deg sluke ordnene dine når du er på rimmen om noen dager.

Ryktes også at du ikke har off tropper, eller det er vel fakta? :rolleyes:

Når man er inne på definisjon kan det å ikke ha off tropper også vris om på. At han som spiller ikke har offensive tropper, som jeg vil tro du mener er en mulighet. Allikvell er ikke dette et en manns show. Stammen hans kan ha off som kan brukes i hans fordel, og det kan derfor også defineres som at han har off tropper.

Dessuten da det ikke ligger beviser ute om hva han har er det ikke noe fakta, og om det så er så diskuterer dere dette helt feil sted
 

DeletedUser

Guest
Når man er inne på definisjon kan det å ikke ha off tropper også vris om på. At han som spiller ikke har offensive tropper, som jeg vil tro du mener er en mulighet. Allikvell er ikke dette et en manns show. Stammen hans kan ha off som kan brukes i hans fordel, og det kan derfor også defineres som at han har off tropper.

Dessuten da det ikke ligger beviser ute om hva han har er det ikke noe fakta, og om det så er så diskuterer dere dette helt feil sted

Var vel derfor jeg satt sprøsmålstegn bak "men det er vel fakta?".

Ett rykte, spørs om jeg har fått riktige rapporter eller ikke. For alt jeg vet kan det være fakta også.
 

DeletedUser

Guest
Du vet hva et rykte er, right? Når noe ryktes, så ryktes det jo om noe som menes å være sannhet, så alle troverdige rykter kan være fakta. Enten så er det et rykte, eller fakta, i denne sammenhengen.
 

DeletedUser

Guest
Du vet hva et rykte er, right? Når noe ryktes, så ryktes det jo om noe som menes å være sannhet, så alle troverdige rykter kan være fakta. Enten så er det et rykte, eller fakta, i denne sammenhengen.

Rykte - "nyhet som sprer seg fra munn til munn, sladder".

I denne sammenhengen tar du feil, du mener vi diskuterer på feil sted, jeg har ingen bevis for at det er fakta, derfor skrev jeg det her, altså som ett rykte.

Lite å gjøre etter at Ashton Kutcher tok fra deg hovedrollen i Two and a half men? Kveruler ett annet sted, takk.
 

DeletedUser

Guest
merkelig at en viss person snakket med han da han holdt på med og skaffe ett tog. Det var rundt 4 dager siden.
 

DeletedUser

Guest
Okey kanskje ikke det kan bekreftes da :p Men anyway så vet du sikkert like godt som meg at Espen sier mye rart. :p

Kanskje til og med for å få folk til å tro at han tar verdenen mer med ro enn han egentlig gjør :eek:
 

DeletedUser

Guest
Okey kanskje ikke det kan bekreftes da :p Men anyway så vet du sikkert like godt som meg at Espen sier mye rart. :p

Kanskje til og med for å få folk til å tro at han tar verdenen mer med ro enn han egentlig gjør :eek:


det vet jeg. Men ett annet poeng var at for 1 uke siden, var det såvidt kommet adelsmenn, det var bare 2? adelsmenn på verdenen og det var ikke engang for 1 uke siden.

Så jeg kan forsette og si det er avbekreftes.

Men at Espen var den første med tog, kan jeg bekrefte.
 
Topp