Ryktebørsen - V10

DeletedUser

Guest
Dersom jeg bekrefter/avrekter ryktet om at jeg spiller så hører jo ikke dette til i denne tråden lengre. Da må jeg på faktabørsen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Yey. Uheldigvis så har det seg slik at jeg ikke liker folk med navn Sindre.

Og sånn for å unngå å få infraction (hadde kanskje vært litt flaut), så ryktes det nå at spillere er godt på vei til å adle sine tredje byer.
 

DeletedUser

Guest
Yey. Uheldigvis så har det seg slik at jeg ikke liker folk med navn Sindre.

Og sånn for å unngå å få infraction (hadde kanskje vært litt flaut), så ryktes det nå at spillere er godt på vei til å adle sine tredje byer.

Liker du ikke meg ;(
 

DeletedUser

Guest
If your request get's rejected, just send me pm's om whatever you want translated, and ill help you as soon as i see it :)


edit:

Dette var overhodet ikke ment som et bevisst regelbrudd, men som en hjelpende hånd til våre utenlandske medspillere :)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Om jeg ikke tolker reglene alt for liberalt vil jeg si det burde gå bra at Ruedis skriver engelsk på forumet, men h*n må vel forvente svar på norsk (eventuelt både norsk og engelsk) og bruke et oversettelsesprogram for å forstå meningen av det vi sier.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at med en "swiss army knife" kan man klare det meste!


(The rumour says that with a swiss army knife you might do (almost) everything).
 
Sist redigert av en moderator:

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Yey. Uheldigvis så har det seg slik at jeg ikke liker folk med navn Sindre.

Og sånn for å unngå å få infraction (hadde kanskje vært litt flaut), så ryktes det nå at spillere er godt på vei til å adle sine tredje byer.

Say WHAT?! Eg heitar Sindre.
 

DeletedUser

Guest
lite

Ryktes at det skjer lite på V10 noen som kan motbevise det?
 

DeletedUser

Guest
Personlig føler jeg det skjer endel. Er iallefall sjeldent det skjer lite på en nybakt verden :p
 
Topp