Ryktebørsen - V10

DeletedUser

Guest
Ryktes at dette ikke høres hjemme på ryktebørsen:

Fakta er at Schizo ikke greier å adle meg (for andre gang :p) og at jeg får dagens forsvarer

Peace Out :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe du skal få den stoltheten der. Flaks at du logga på xD

Ryktes også at kattas er OP. Men selv hvor mye jeg hater kattas må jeg elske det også. Lager en liten ubalanse i spillet man må overkomme, om man vil se det på den måten. :)
 

DeletedUser

Guest
hmm.. kan bekrefte ryktet mitt om at The Punisher dummet seg.


snart vekke fra kartet alt?:eek:
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
der klarte dere det,,,

Etter en uke klarte dere å ta meg. ehm, 1 mot 3 p0k spillere? ;D er forsatt ikke fornøyd over arbeide dere gjore...
 

DeletedUser

Guest
der klarte dere det,,,

Etter en uke klarte dere å ta meg. ehm, 1 mot 3 p0k spillere? ;D er forsatt ikke fornøyd over arbeide dere gjore...

hmm..

da må jo dere være enda verre?

for du var forsatt i klyngen med stammen din, og du fikk støtte, men når dere i Banos + RAM og VIRUS angrep meg, var jeg helt alene her oppe (think)

og ja, for å si det slikt, så var dere 8 vs 1 da, og alikavel klarte dere bare og ta 1 by av meg iløpet av 1 uke før dere måtte gi opp:rolleyes:

og ehh.. viss du ikke har fulgt med på stammen din, så har det vel vært over 4 spillere som vi har angrepet samtidig som deg, så du failer;)
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Nå må jeg sdesverre nevne at jeg IKKE er Geir! Så jeg har ingen ting med den "kajsonen" du snakker om som har vært før.

Jeg har ikke fått noe støtte nei;) En av byene hadde jeg 2 paladiner for dem hadde stått der siden starten. Sånn jeg forsto det på Geir.

men dere har fortsatt ikke klart å gjøre en "BRA" (hva skal jeg kalle det?) "aksjon" mot meg. for her kommer det 3 nukes fra en spiller å ingen by tatt. Å jeg kan vel nevne at du sendte adels uten mening. Så jeg vet ikke hva du somler med, men lukter sindick planlegging på lang sikt...

men uansett, etter jeg kom inn på The Punisher så har jeg lagt merke til at du har fått inn catas med fakkel og deff byer inn i byene dine. Å noe jeg ikke fikk. Så her viser det jo hvem som har skillz. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nå må jeg sdesverre nevne at jeg IKKE er Geir! Så jeg har ingen ting med den "kajsonen" du snakker om som har vært før.

Jeg har ikke fått noe støtte nei;) En av byene hadde jeg 2 paladiner for dem hadde stått der siden starten. Sånn jeg forsto det på Geir.

men dere har fortsatt ikke klart å gjøre en "BRA" (hva skal jeg kalle det?) "aksjon" mot meg. for her kommer det 3 nukes fra en spiller å ingen by tatt. Å jeg kan vel nevne at du sendte adels uten mening. Så jeg vet ikke hva du somler med, men lukter sindick planlegging på lang sikt...

men uansett, etter jeg kom inn på The Punisher så har jeg lagt merke til at du har fått inn catas med fakkel og deff byer inn i byene dine. Å noe jeg ikke fikk. Så her viser det jo hvem som har skillz. :rolleyes:


så kan vi og legge merke til at jeg ''fikk''

jeg brukte ikke no serlig støtte i begynnelsen, untatt i hovedbyen som er akkurat det samme som deg?:rolleyes:

også kan vi og si at jeg brukte andre metoder enn deg: Sniping, backtiming, readling, prading.
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
jeg hadde desverre ikke noe støtte i hoved byen:) Men vist du tenker takstiks så er det lurt å ha deff i alle byer. (i startet) MEn din erfaring når ikke så langt?

Jeg hadde uansett ikke adels klart til å snipe så gikk ikke så bra det. MEn jeg fikk adels til slutt med da hadde jeg en by å den byen hadde jeg snipa klart, men så kom hulda eller helga å tok den før deff byen ankom hjem fra deg, men må si det er noobete å sende adels tog som tar 11 timer, 8timer og 5 timer:eek:
 

DeletedUser

Guest
jeg hadde desverre ikke noe støtte i hoved byen:) Men vist du tenker takstiks så er det lurt å ha deff i alle byer. (i startet) MEn din erfaring når ikke så langt?

Jeg hadde uansett ikke adels klart til å snipe så gikk ikke så bra det. MEn jeg fikk adels til slutt med da hadde jeg en by å den byen hadde jeg snipa klart, men så kom hulda eller helga å tok den før deff byen ankom hjem fra deg, men må si det er noobete å sende adels tog som tar 11 timer, 8timer og 5 timer:eek:

huff, ja vi er så erxtremt noobete, men alikavel klarer vi og ta hele deg uten at du går opp noe mere enn 200k i OD.
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
200k i ODd er faktisk ikke så dårlig når det gjelder en ny verden med 4 byer mot ja? :) nesten 15byer...

ja, dere er noober når dere tar meg på en uke med 3-4 spillere å jeg er bare en uten støtte:) sier jo litt åssen dere gjør ting på...:eek:




ER IKKE NOE SKRYTE AV, AT DU OG DE 4 ANDRE VENNENE DINE TOK MEG UT PÅ EN UKE... SIER JO LITT.. :?
 

DeletedUser

Guest
200k i ODd er faktisk ikke så dårlig når det gjelder en ny verden med 4 byer mot ja? :) nesten 15byer...

ja, dere er noober når dere tar meg på en uke med 3-4 spillere å jeg er bare en uten støtte:) sier jo litt åssen dere gjør ting på...:eek:




ER IKKE NOE SKRYTE AV, AT DU OG DE 4 ANDRE VENNENE DINE TOK MEG UT PÅ EN UKE... SIER JO LITT.. :?

har jeg skrøte ifra det da?

eneste jeg sier, er at du ikke burde skryte over det du har gjort, for det du har gjort har ikke vært noe spessielt.

IKKE MED TANKEN PÅ AT DU HAR HATT 3 FULLE DEF BYER, OVER 1.2k katta + fakkel, også tar du bare ut nok for 200k OD-D.

+ du hadde stack i en by og :eek:
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
200k i ODd er faktisk ikke så dårlig når det gjelder en ny verden med 4 byer mot ja? :) nesten 15byer...

ja, dere er noober når dere tar meg på en uke med 3-4 spillere å jeg er bare en uten støtte:) sier jo litt åssen dere gjør ting på...:eek:




ER IKKE NOE SKRYTE AV, AT DU OG DE 4 ANDRE VENNENE DINE TOK MEG UT PÅ EN UKE... SIER JO LITT.. :?

Ja du kan jo sitte å skryte for deg selv på rimmen nu da din apekatt...
 

donkiller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Hører ikke til her men hva betyr disse?

Sniping - vet
Backtiming - vet ikke..?
Readling - tviler..?
Prading - vet ikke..?
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
The Punisher... Så mye tull på en og samme tid. Grow up kid.

RUAB hadde 1 paladin i hver av de byene vi adlet, og vi fikk vel kanskje 50% mer ODA på grunn av de rå stacksa til JFF. Alikevel så henger vi ikke her på forumet som en annen spyttklyse som gjør et tafatt forsøk på og bortforklare tapene våre, ei heller og henge noen ut på grunn av at vi har klart og adlet de ned. Du har mye og lære.. (Credz til Ruab med stamme, gøy og krige med dere. Verdig motstander, synd at dere ikke er på samme størrelse som AREA. Hadde blitt en skikkelig catfight).

Forresten, det med og ha deff i hver av byene i starten fikk meg til og le (om man ser bort ifra cattis og det OP catavåpenet) :).
 
Topp