Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Det sier seg jo selv at jeg alene ikke kunne ha stacket opp alle de tusen byene mtp at jeg tross alt hadde en del byer selv innen arica sin rekkevidde :p
Hadde også noe støtte til RUAB, som heller ikke har mistet noen av byene jeg sendte til.
Uansett så har dere i utgangspunktet vunnet denne verden, det er strengt tatt bare å fullføre jobben nå.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Hehe, jeg skal kanskje ikke uttale meg for bombastisk om hva du kunne eller ikke kunne gjøre. Men det gjelder egentlig ikke bare deg, det jeg sier. Kan vel si at det er en del av dere som sikkert kunne gjort mer hvis dere ikke mente at, i dine ord, AriCa i utgangspunktet har vunnet V2.

Men synd du slutter - virker det som? Det er jo morsomt å prate med deg.

Hmm, hvem er det som sier "det er ikke over før det er over"? Eller er det bare et generelt ordtak?
 

DeletedUser

Guest
Jeg har i en periode latt en dual ta mer og mer over, jeg har fortsatt passord og en stemme som muligens høres, men når første arica-nuke siktes på IsBjoeRn er det sansynligvis ikke jeg som kommer til å tagge den. IsBjoeRn på v7 derimot, der treffer du meg :D


Btw, håper virkelig at SaD vil gi en skikkelig kamp i fortsettelsen. Men uansett hvordan det ender, så er det vel på tide å få en slutt snart :)


PS: Du er ikke så ille å prate med selv, søta ^^
 

DeletedUser

Guest
Går rykter om at en gammel statsminister har abdisert i krysset K35/36/45 med dødelig utgang! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Uff, var trist det. :-/

Men det går faktisk rykter om at det er flere som vurderer å slutte, alt grunnet at denne statsministeren sporløst forsvant.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Ryktes forøvrig at jeg savner denne mystiske statsministeren, og at jeg har vondt i hode :mad:
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Ryktes at en gruppe på 6 spillere fra AriCa bryter med AriCa om ikke så alt for lenge til ;)
 

DeletedUser

Guest
ryktes at jeg håper v2 snart tar slutt.

ryktet blir samtidig bekreftet :)
 

DeletedUser

Guest
Ganske enkelt for å få ferdig en verden på .no, samt at jeg synes dere har fortjent å vinne nå.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Ryktes at:
  • AriCa har over 10 mill per spiller i snitt ( og 1 000+ byer ), som klart første stamme på .no.
  • Pizza er godt.
  • Det er ganske så rolig på propagandafronten for tiden.


 
Topp