Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
og det står på forumet at du er pålogget, så den "aktivitetsjekk-dramaet" ditt failet :D

men ja uansett ^^ natta (star)
 

DeletedUser

Guest
dere fjerner mindre spillere (baibai) og erstatter de med spillere som har mye mer poeng (ÅGE).

syns det ikke er noe stort heder og ære å vinne V9 med sånn politik, DN rekruterer seg til å vinne
 

DeletedUser

Guest
kort fortalt. dere har tatt inn 11 spillere i 2012..

8 spillere ble kicket. altså 2 av spillerne som er rekutert i 2012 er i DN. 2 av 11..

her går de poeng gutta, ikke noe annet i DN. ta vekk ære og heder, så får du DN :sleepy:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Råttent spill eller ikke så er det faktisk tross alt den med mest poeng som vinner. (25 mill). Hadde det vært 100 % dominanse som er vinnerkriteriet så kan jeg se noe av kritikken, men dere har også en alliert stamme som jeg kan se, så dersom DN spiller spillet på den måten så er det bare opp til dere om dere vil tilpasse dere det eller ikke :)

Skulle dere derimot ikke ta de nødvendige tak som bør for å vinne, og dermed blir den tapende siden - ja, så kan ikke jeg se hvorfor dere skal kaste egg mot DN :) Ved rekrutteringen så får de ikke akkurat mange poeng, og de rekrutterer seg ikke opp til 25mill poeng. Hadde dem gjort det så kunne jeg også sett kritikken, men ettersom dem ikke gjør det - vel, you get my point.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Det verste er at du faktisk spilte/spiller på baibai.... Er egentlig bare skuffet over DN vist de vinner, vinner på å få flest mulige medlemmer som har flest mulige poeng.. :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det verste er at du faktisk spilte/spiller på baibai.... Er egentlig bare skuffet over DN vist de vinner, vinner på å få flest mulige medlemmer som har flest mulige poeng.. :)

Ja, det stemmer. Jeg spilte på baibai. Det som jeg synes er svært morsomt var at dere måtte sette Xenex, disasti og paausan, samt trustie et par ganger til å ta ut en spiller på ca 350k:) 350k vs ca 6-8mill. Godt jobba, IP. Imponerende.. Vi byttet ut Baibai med Åge, differansen er på ca 160 k poeng. Jeg vil ikke si at det er å rekruttere seg til toppen. Vi vippet ikke engang millionen når vi foretok det byttet, så jeg kan nok engang ikke se hvorfor du skal gjøre dette til et verdensproblem, når det kun er en liten bagatell?

Mange mener at små-sutring som dette er et sikkert tegn på at den tapende stammen bygger opp argumentene sine den dagen de taper. Er det det du har begynt å gjøre, snowfire? Når vi kastet ut baibai lå vi på litt i underkant av 20 millioner - når vi tok opp Åge-spilleren, så lå vi like ved å tippe over 21 millioner-grensa, men det var nesten. Jge vil oppfordre deg til å slutte å sutre over dette, da dette er så lite som det kan få blitt og setter deg i et dårligere lys enn det gjør med stammen du prøver så iherdig å kaste gjørme på :)


ka får deg til og tro at det er i tankene til IP og ta inn WN folk :D

Ikke tving meg til å finne skypelogger ;)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Det verste er at du faktisk spilte/spiller på baibai.... Er egentlig bare skuffet over DN vist de vinner, vinner på å få flest mulige medlemmer som har flest mulige poeng.. :)

Han og Kenn fikk en større konto, så de klager ikke ;) (Longshot)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Japp, Conversation (som forøvrig var IP sin loverboy), var den første som måtte smake dritt. Etter at vi tok 2 av byene hans, så var det 9 støtteinc fra IP. Og som om ikke det var nok, vedkommende ga jo opp rykende fort, han er jo grå alt :flau:. Rart, burde nesten stille de spørsmålet ang hvordan de disponerer støtte innad i stammen, for det systemet må suge hardt og brutalt mtp alle bytapene.. Anyhow, deres politikk, jeg har ingen problemer med den, syns det bare er litt søtt (giggle).

Bare sånn at d var lagt til, Baibai var fun. Har ikke hatt nok tid i det siste (eksamen i denne uken som er, russetid nettopp over.. yea, you name it), men når man sniper tog på tog, og spiker ut enkelte andre fra spillerene som er X antall ganger større enn man selv, så sier jo det sitt mtp nivået hos IP fammen. Vi vet jo alt hvordan de prioriterer støtten (dvs, den skal HELST benyttest utenfor stammen før de støtter sine egne), så skal bli mye spenning når større spillere retter blikket mot de..

Såeh, storkoser meg... Skal bli digg og se at Solfrid /m fam taper V9 :).
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
så sier jo det sitt mtp nivået hos IP fammen. jepp, vi alle suger i IP, og så? Tror aldrig jeg har kommentert, eller kommet med uttalelser som tilsier, at f.eks jeg, er på et høyere nivå enn noen i DN, for det er jeg ganske sikkert ikke. Men vi ligger stadig på en solid 2.plass, trods vores inkompetanse.

Og til Scarborough......venligst ikke lage generelle uttalelser om en stamme : ...........et sikkert tegn på at den tapene stammen bygger opp argumentene sine den dagen de taper. Du henviser til snowfire sine uttalelser, men såvidt jeg vet, er det flere i stammen enn han. Og jeg gidder i alle fall ikke sutre, om vi taper.....bedre en god nr 2, enn ikke å være med i det hele tatt. Og i følge kenn93x (og flere) da er vårt nivå heller dårligt, så jeg mener at hele IP burde være stolt over å ku følge The Almighty DN helt til døren. Derfor ingen grunn til sutring fra min side.

Og ps.....enkelte av oss starter sikkert, om en ny verden dukker opp....så har dere proffer noen noobs dere ka harselere med.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
så sier jo det sitt mtp nivået hos IP fammen. jepp, vi alle suger i IP, og så? Tror aldrig jeg har kommentert, eller kommet med uttalelser som tilsier, at f.eks jeg, er på et høyere nivå enn noen i DN, for det er jeg ganske sikkert ikke. Men vi ligger stadig på en solid 2.plass, trods vores inkompetanse.

håpper for din del at du har et høyere nivå en meg,(AM tog med 3-4 sec mellom vær am, og det må da være såppas på de toga imot meg å skal jeg klare å snipe dem), haha jeg er så elendig.
 

DeletedUser

Guest
synes der er flinke jeg ,dere i ip :) men dere er noen gråby horer hele gjengen :awesome: i am one too :D hohoho
 

DeletedUser

Guest
Vel, at DN rykker i fra poengmessig må man gjerne kalle feigt. Jeg mener ikke at det er det. Målet med V9 er jo å være første stamme til å oppnå 25mill poeng å holde det i 24 timer.

Dette vet jo vi i IP fordømt godt om, og vi har på lik linje med DN vår fulle rett til å oppnå det samme målet på hvilken måte vi ønsker. vi kan jo være så sleipe vi bare vil...

spiller jo liten rolle. Jeg ønsker ikke å fremstå som noen dårlig taper, for det tror jeg ikke at jeg er. Vi har ikke tapt ennå, men ser jo at vi må ta noen solide grep får å unngå at DN stikker av med seieren.

OM DN vinner, så all ære og respekt for det. vi i IP har kun oss selv å takke om vi ikke da klarer å tilpasse oss taktikken til DN. Vi må gjerne rakke ned på den å skylde på merging, spekulativt, gråbyhoring, feighet osv... men i mine øyne gjør vi oss selv til dårlige tapere med dette da vi har akkurat de samme muligheter....

masse creds til DN for taktisk bra spill! Masse creds til IP som nekter å gi opp :)

mitt budskap, hev hodet, slutt å sutre (sorry om noen føler seg truffet her), fight back!!! hehe


(clapping)
 
Topp