Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Når jeg spiller TW så har jeg sånn ølhatt (du har sikkert sett en på en eller annen sitcom), en bøtte med is som tjenerene mine mater meg med og så har jeg et hull i stolen til avføring. Og jeg spiller på kindle så solen går helt fint.
 

DeletedUser

Guest
Endelig en V jeg skal klare å holde meg unna:D

God sommer folket, jeg skal drikke øl!
 

DeletedUser

Guest
ryktes at en Isbjørn muligens stiller på startstreken. everybody say; heeeeeey! everybody say; hooooooooooooo!
 

DeletedUser

Guest
Vi blir nå å fjerne regelen vår om 150ms og heller sette inn gap på 50ms på angrep og støtte. Dette vil bli gjort på alle våre verdener som ikke har det fra før av. Eneste unntaket er V9 som blir å ha 450ms gap.

hahaha! de som begynner på denne verden kommer til å bli sur når de alltid blir snipet x) her gjelder det å få masse nukes mellom adelstoget også :)

der det forteste adelstoget kan være:

10:00:00:000
10:00:00:450
10:00:00:900
10:00:01:350

dette blir en noob server ^^, for de som trenger å øve seg litt på å snipe og diverse ting
 

DeletedUser

Guest
du kødder...... viss det blir sånn at mann må sende 1 sec tog.. jaja.. får time adels i tog da;) fønker jo det og. Da klarer man jo under 30 ms tog også ;) viss man har gode nok skillz.
 

DeletedUser

Guest
Som med alle "avvikende" settings så gjelder det bare å finne en spillestil som funker med de begrensningene man har. :)

Synes likevel det blir en drøyt lang gap.
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
:)

Rykter at jeg kommer til og sitte 1 time kvar dag når jeg er i syden på v9 :)
jeg stiller opp<3
 

Badass gangstah

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ryktes at jeg og en kompis skal spille dual her.

Vil ikke si hva navnet vårt er ingame fordi det er så mange som hater meg.

Forteller det etter 3-4 uker når vi ligger på top 10!
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Ryktes at jeg kosespiller med min nye dual! :eek:
Ryktes at det er kjedelig å snipe nå. Fordi man er dømt til å greie det...
Ryktes at jeg har taktikken klar.
Ryktes at jeg har mange rykter.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Kalou fremdeles har flere rykter som han holder for seg selv.
 
Topp