Ryktebørsen

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Mot J.F.F fam du mener? :confused:

Side 1:
Stammer: DN
Side 2:
Stammer: J.F.F, JFFA, JFFR, JFFS, JFFW

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 19
Side 2: 3
Forskjell: 16

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 136,958
Side 2: 19,019
Forskjell: 117,939

chart
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Oh, nei, du skjønner at jeg har adlet 8 byer av J.F.F de 2 siste dagene så har ikke hatt tid ;)
Dessuten så nekter RUAB å innse tapet... :(
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktes at zippy kunne ha adlet doppelt så mange byer..........men han har for travelt med å slenge dritt om andre spillere.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Avkreftes, adelen bruker 1 time og 10 min så da har jeg 1 time, 9 min og 55 sek til å prate her på forum ;)
 

DeletedUser

Guest
På topp 20 har endelig en nådeløs sjel greid sin oppgave og er klar til å overta heile den vide verda. Gjennom flere uker har den utrolige skapningen overrasket både venner, fiender og familie. Alle mål har blitt bekjempet, og det lille håpet det startet med ble bare sterkere og sterkere. Det som en gang bare var et ønske har blitt en realitet. Ingen, selv ikke kongen og dronningen av islam ville trodd at noe slikt skulle skje, men nå har tiden endelig kommet, jeg har høyest gjennomsnitt bitches!
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Da har jeg sletta de innleggene som omhandler diskusjon om regelbrudd. Dere burde vite til nå at det ikke skal diskuteres på forumet. Om det har foregått regelbrudd på spillet så skal det rapporteres til support. Det hjelper ingenting å ta det på forumet!
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ryktes at eg er tilbake under nytt nick og at er venn av meg fra verden 1 som er på min bruker (nicehunter) =O
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
du bare sint etter det som skjedde i =WOR= men men =) vil si er glad han blei adla etter eg gikk :)
 
Topp